ایستگاه آموزش
ایستگاه آموزش
بهترین مدرسه غیر انتفاعی

بهترین مدرسه غیر انتفاعی در ایستگاه آموزش

مدرسه به عنوان یک موسسه اجتماعی شناخته می شود که دانش آموزان در آن از نظر اجتماعی، اقتصادی، هوشی و سنی با دیگر دانش آموزان و افراد همسن خود سنجیده می شوند و خود را به سلاح علم مجهز می کنند و در کنار آن صفات لازم برای زندگی کامل در اجتماع  را در طی زمان کوتاهی می آموزند. مدرسه نقش بسزایی در شکل­ گیری شخصیت و آینده افراد دارد و به دلیل سپری کردن بخشی از هر روز فرد در آن جا تاثیری حیاتی در شخصیت او دارد.

کارشناسان مدرسه را خانه دوم دانش آموزان می­دانند. مدارس غیر انتفاعی با امکانات بسیار بیشتر از مدارس دولتی محیط ویژه­‌ای برای بروز استعدادهای افراد ایجاد می­کنند. ویژگی­‌ها و امکانات منحصر به فردی و شرایط رفاهی این مدارس نسبت به مدارس دولتی در سطح بهتری بوده و همین امر موجب اطمینان خاطر والدین از سپردن فرزندان خود به مدارس غیر انتفاعی  شده است. البته لازم است خاطر نشان کنیم صرفا چون یک مدرسه غیر انتفاعی است بدون نقص است خیر اینگونه نیست و بهتر است قبل از نام نویسی فرزند خود در این مدارس راجع‌به آن­ها به خوبی تحقیق کنید تا به طور ناخواسته موجب از بین رفتن آینده او نشوید. در حقیقت مدارس غیر انتفاعی با آرمان مشارکت والدین با معلمان در امر آموزش  دانش آموزان  پدید آمده‌­اند تا مدرسه به یک مکان مناسب با امکانات لازم برای رشد استعداد کودکان تبدیل شود.

سایت ایستگاه آموزش مرجع خوبی برای پیدا کردن بهترین مدرسه غیر انتفاعی مناسب برای فرزندان شما است. ابتدا در این مقاله قصد داریم تا مهم ترین فاکتورهای انتخاب بهترین مدرسه غیر انتفاعی را به تفسیر بیان کنیم تا شما بتوانید یک مدرسه مناسب را تشخیص دهید. سپس شما می‌توانید با مراجعه به صفحه<<آگهی تبلیغات مدرسه>>از بین بهترین مدرسه‌ها انتخاب کنید.

مدرسه-غیر-انتفاعی-در-ایستگاه-آموزش

 

مدارس دولتی و غیر انتفاعی چه تفاوت­ هایی با هم دارند؟

قبل از نام نویسی فرزند خود بهتر از در مورد مدرسه های مختلف چه دولتی و چه غیر انتفاعی خوب تحقیق کنید و در نهایت مدارس مختلف را با هم مقایسه کنید و در آخر با شناخت کافی، بهترین مدرسه غیر انتفاعی یا دولتی را برای فرزند خود انتخاب کنید. یکی از تفاوت های مهم میان مدارس دولتی و غیر انتفاعی، هزینه مدارس غیر انتفاعی است. در حقیقت این مدارس با گرفتن هزینه ای از والدین سعی در تامین بهترین امکانات برای دانش آموزان دارند. این امکانات شامل: تغذیه مناسب، برنامه­‌های آموزشی پیشرفته، آزمون های زبان­ است.

مدرسه محلی برای رشد شخصیت کودکان است

در مدارس مختلف ارزش­‌ها در لابه لاى دروس گوناگون به کودکان و نوجوانان آموزش داده می­شود. معلم با شناخت امکانات و بهره بردن از تجهیزات محیط آموزشى کودکان را در جهت صحیح یادگیرى هدایت میکند؛ لازم است معلمان هم انعطاف پذیری بالایی داشته باشند در غیر این صورت موجب به وجود آمدن یک محیط خشک و نامناسب برای یادگیری کودکان می­شوند در حقیقت موفقیت در مدارس مستلزم پذیرش عقاید دانش آموزان توسط معلمان است.

فضای فیزیکی روانی و آموزشی مدرسه جزو مهمترین مسایلی است که به طور قابل توجهی بر ساختار و تکامل ذهنی و خلاقیت و سلامت روان دانش آموزان اثر میگذارد و زیربنای بنیادهای حرکات اجتماعی دانش آموزان در آینده است. بهترین مدارس غیر انتفاعی یا دولتی برای رشد فکری دانش آموزان در عین داشتن قوانین و مقررات باید دارای انعطاف پذیری بالایی باشد. معلمان باید این نکته را به خاطر بسپارند که هر کودک جهانی در حال شکل گیری است که نباید افکار و عقاید او نادیده گرفته شود و می تواند برای آموزگار خود آینه تعمل و تفکر باشد.

مدارس دولتی و غیر انتفاعی چه تفاوت¬هایی با هم دارند؟

یک مدرسه غیر انتفاعی دارای چه ویژگی­ های متمایز کننده­ای است

این روزها تعداد مدارس غیر انتفاعی خیلی بیشتر از گذشته شده است و حال دیگر انتخاب بهترین مدرسه غیر انتفاعی مناسب فرزندان میان این همه مدرسه یکی از مشکلات والدین است. به طور کلی یک مدرسه دارای چندین فاکتور به خصوص است و می­تواند انتخاب خوبی برای نام نویسی فرزندان شما باشد. معیارهای انتخاب بهترین مدرسه غیر انتفاعی مناسب برای کودکان ابتدایی شامل موارد زیر است:

  • کادر آموزشی مجرب

    مهم ترین فاکتوری که برای یک مدرسه غیر انتفاعی مناسب، در نظر گرفته می­شود وجود کادری از بهترین و مجربترین معلمان است. معلمان این مدارس، معلمان رسمی یا با گواهی معتبر از سازمان آموزش و پرورش کشور هستند. دوره ابتدایی به دلیل پایه بودن اهمیت زیادی دارد همچنین در شکل گیری تصویر ذهنی کودک از مدرسه و آموزش تاثیر زیادی دارد و البته بسیار حساس است و در صورت نامناسب بودن کودک را برای همیشه از محیط ­های آموزشی دور می­کند. در این دوره استعداد و مهارت پنهان کوکان بروز می کند و بسیار مهم است که استعداد آن­ها شناخته و پرورش داده شود تا در دستیابی به آینده ای سرشار از افتخار او را یاری کند. به همین دلیل یافتن بهترین مدرسه غیرانتفاعی برای دوران ابتدایی یکی از مهمترین  اقدامات والدین در جهت رشد و موفقیت کودک خود است. سایت ایستگاه آموزش به دلیل جذب تبلیغات مدارس مختلف می­تواند شما را در انتخاب یک مدرسه غیر انتفاعی مناسب یاری کند زیرا بهترین مدارس در آگهی تبلیغاتی خود را به این سایت می­سپارند.

  • برنامه ریزی دقیق برای طول سال

    برنامه‌­های متنوع این مدارس شامل مباحث آموزشی، سرگرمی و پرورش فکری و خلاقیتی کودکان  است. یک برنامه متنوع که ایده­‌های مختلفی را به دانش آموزان عرضه می کند می­تواند باعث رشد و پرورش فکری کودکان شود. اردوهای تفریحی و کلاس‌­های فوق برنامه از برنامه‌­های همیشگی این مدارس ویژه است که در کنار آن­ها دانش آموزان مهارت­های دیگری همچون مهارت­های ورزشی و زبان­های خارجی را نیز فرا می­گیرند. این برنامه­ها موجب علاقمندی کودکان به تحصیل و آموزش می­شود.

  • مسافت میان مدرسه وخانه

    کودکان در سنین پایین به دلیل وابستگی به والدین و عدم آشنایی با فضای مدرسه بهتر است به مدرسه غیر انتفاعی بروند که فاصله کمی با منزل آن­ها دارد. این مسئله از دردسر والدین هم کم می­کند.

  • ساختمان و تجهیزات مدرسه

    در اولین سال‌­های تحصیل، محیط و فضای اطراف دانش آموز از این نظر که کودک را باید جذب کند اهمیت زیادی دارد. فضای مدرسه و کلاس باید به گونه­ای باشد که روحیه کودک را آزار ندهد و باعث برانگیخته شدن حس کنجکاوی و جست­وجوگری فرد شود و علاقه کودک به حضور در را مدرسه افزایش دهد.

    ساختمان-و-تجهیزات-مدرسه

  • شهریه قابل پرداخت

    این مدارس با اخذ شهریه مناسب و ارائه امکانات  و تجهیزات برابر با این هزینه ها موجب رشدفکری کودک شما می­شوند. تصور اشتباهی که مردم از این مدارس دارند این است که متناسب با شهریه‌­ای که پرداخت می­کنید به کودک شما رسیدگی می­شود در حالی که اصلا به این صورت نیست و امکانات در این مدرسه به طور برابر به کودکان ارائه می­شوند.

  •  بینش کادر آموزشی

    علاوه بر امکانات یک مدرسه طرز فکر و بینش کادر آموزشی نیز اهمیت زیادی دارد. این کادر باید خواستار شکل گیری یک ارتباط خوب و منطقی  میان خود و کودکان مدرسه باشند به گونه­ای که در لحظات سخت و ناامیدی کودک قادر به برقرای ارتباط و ایجاد انگیزه برای تلاش بیشتر در آن­ها باشند.

راه­های رسیدن به بهترین مدرسه غیرانتفاعی

انتخاب بهترین مدرسه غیر انتفاعی متناسب معیار های والدین با توجه به گسترش تبلیغات تا حدودی برای والدین آسان شده است. سایت ایستگاه آموزش با جذب تبلیغات مربوط به مدارس مختلف می­تواند کمک فراوانی به داشتن بهترین انتخاب برای والدینی که نگران آینده فرزندان خود هستند کند. با مراجعه به ایستگاه آموزش می­توانید از میان بهترین گزینه‌­های موجود در سایت یک انتخاب مناسب داشته باشید. به منظور دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت ایستگاه آموزش به آدرس  istgahamoozesh.com مراجعه بفرمایید.

بهترین-مدرسه-غیرانتفاعی03

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید