ایستگاه آموزش
ایستگاه آموزش
بهترین روش تبلیغات موسسات آموزشی

بهترین روش تبلیغات موسسات آموزشی

با پیدا کردن بهترین روش تبلیغ موسسات آموزشی می‌توانید به کسب و کارتان قدرت و اعتبار ببخشید. شاید تصور کنید که مهم‌ترین بخش راه اندازی یک موسسه آموزشی اخذ مجوز، تامین تجهیزات و جذب مدرسین حرفه‌ای است. البته که این موارد بسیار مهم و قابل توجه هستند و از لازمه‌های اصلی برای کسب اعتبار برای آموزشگاه به شمار می‌روند، اما کافی نیستند.

بهترین آموزشگاه‌های دنیا هم برای پابرجا ماندن و توسعه به تبلیغات نیاز دارند. بدون شک در دنیای امروز که به فضای وب  وابسته شده است، بدون تبلیغات گسترده شانسی برای رونق و موفقیت آموزشگاه وجود ندارد.

بهترین روش تبلیغات موسسات آموزشی

این روزها شیوه‌های زیادی برای تبلیغات وجود دارد  که هر یک می تواند تا حدی کسب و کارها را به سمت جلو بکشد. ما قصد داریم تا در میان تمامی شیوه‌های تبلیغاتی بهترین راه را به شما پیشنهاد دهیم. پس با ما همراه شوید تا ضمن شناخت بهتر شیوه‌های مدرن تبلیغات با سودمندترین روش نیز آشنا شوید:

پیاده سازی وب سایت

در حال حاضر برای اینکه بتوان آموزشگاه خود را به دیگران معرفی کرد به یک وب سایت نیاز است. باید اعتراف کرد که داشتن وب سایت یکی از لازمه های ضروری کسب موفقیت در دنیای آموزشی به شمار می‌رود. البته برای اینکه وب سایت، توجه مخاطبان را به خود جلب کند باید مدام با محتوای ارزشمند و دسته اول بهینه سازی شود تا مورد تایید موتورهای جستجوگر گوگل قرار بگیرد.

در صورتی که وب سایت به صورت اصولی و هدفمند پیاده سازی و بهینه سازی شود، می‌توان مخاطبانی که در بستر اینترنت به دنبال بهترین آموزشگاه هستند را به کسب و کار خود جذب کرد.

تبلیغات موسسات آموزشی
دنیای تبلیغات بسیار گسترده و متنوع است. برای به کارگیری بهترین شیوه تبلیغاتی در حوزه آموزش به مشاوره‌های کارشناسان حرفه‌ای این عرصه نیاز است تا با شناخت دقیق نیازمندی‌ها، بهترین انتخاب صورت گیرد.

استفاده از ایمیل و پیامک گروهی

استفاده از ایمیل و پیامک برای تبلیغات یکی از راه‌های رایج و شناخته شده است که هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد. اگرچه شیوه‌های بهتری از تبلیغات به میدان آمده است، اما برخی اوقات این روش تاثیرگذاری بدی ندارد. البته برای اینکه بتوان با استفاده از ایمیل و پیامک تبلیغاتی بر روی مخاطب تاثیر گذاشت، باید بر طبق اصول مشخصی پیش رفت.

به عنوان مثال ارسال ایمیل گروهی برای آموزشگاهی که هنوز وب سایت خود را پیاده سازی نکرده است، اصلا کار نتیجه بخشی نخواهد بود. زیرا تجربه ثابت کرده است که اغلب مخاطبان پس از مشاهده ایمیل‌های تبلیغاتی به منظور به دست آوردن اطلاعات بیشتر بر روی لینک‌های مرتبط با پیام کلیک می‌کنند. در صورتیکه آموزشگاه وب سایت درست و بهینه‌ای نداشته باشد، شانس جذب مخاطبان تازه از بین خواهد رفت.

بازار پیامک زدن برای مخاطبان و تبدیل آنها به مشتریان بالقوه چندان داغ نیست. در حال حاضر در اغلب اوقات از پیامک  برای نگه داشتن مشتریان قدیمی استفاده می‌شود. البته بهتر است بگوییم که پیامک زدن روش مناسبی برای زنده نگه داشتن نام آموزشگاه در ذهن مشتریان قدیمی است. بهتر است آموزشگاه‌ها برای تاثیرگذاری بیشتر، پیامک‌ها را به صورت مناسبتی و دوره‌ای ارسال نمایند.

انتشار تبلیغات چاپی

شاید عجیب به نظر برسند، اما هنوز هم برخی از افراد از دنیای اینترنت و مجازی دور مانده‌اند. به نظر شما بهترین راه برای جذب چنین افرادی چیست؟

قطعا تبلیغات چاپی نقش به‌سزایی در جلب توجه مخاطبان بی‌علاقه به فضای اینترنت دارد. داشتن خلاقیت در طراحی تبلیغات چاپی و توضیح دادن تمامی خدمات آموزشگاه، اصل مهمی است که باید در این شیوه به آن توجه کرد.

بهتر است تمامی آموزشگاه‌ها یک کاتالوگ تبلیغاتی داشته باشند و آن را به مخاطبانی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات آموزشی دارند، ارائه دهند.

نقش تبلیغات اینترنتی در توسعه کار آموزشگاه‌ها

حقیقت را بخواهید دیگر تبلیغات در بستر اینترنت یک انتخاب نیست و به یک اجبار تبدیل شده است. در واقع آموزشگاه‌هایی که تمایل دارند در این بازار پر رقابت پا بر جا بمانند باید از تبلیغات اینترنتی کمک بگیرند.

راه اندازی وب سایت و یا ارسال ایمیل گروهی دو  راه تبلیغات اینترنتی هستند که پیشتر به آن اشاره شد. اما شیوه‌های تبلیغات در بستر اینترنت بسیارند.  برخی دیگر از موثرترین راه‌ها عبارتند از:

  • استفاده از شبکه‌های اجتماعی: چه بخواهیم چه نخواهیم شبکه‌های اجتماعی مثل توییتر و اینستاگرام تاثیر زیادی بر مخاطبان دارند. یک آموزشگاه برای اینکه شانس بقای خود را در این بازار پر رقابت افزایش دهد، حتما به حضور در شبکه‌های مجازی نیازمند خواهد بود.
  • استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ : کمک گرفتن از اینفلوئنسر مارکتینگ نیز یکی دیگر از راه‌های کسب موفقیت در بستر اینترنت است. در این شیوه باید از یک بلاگر فعال در حوزه آموزش کمک گرفته شود تا با معرفی آموزشگاه به مخاطبانش مسیر کسب موفقیت و جذب مشتری را تا حدود زیادی هموار کند.
  • استفاده از تجربه مشتریان قدیمی: بهتر است گاهی اوقات از مشتریان قبلی آموزشگاه برای تبلیغات کمک گرفته شود. زیرا مخاطبان تازه به تجربیات مشتریان قبلی بهتر اعتماد پیدا میکنند. پس بهتر است از مشتریان قدیمی درخواست شود تا در یک ویدئوی کوتاه تجربه خود را از حضور در آموزشگاه بیان کنند. قرار داشتن چنین ویدئوهایی در وب سایت آموزشگاه نقش زیادی در جلب اعتماد مخاطبان دارد.
انتشار تبلیغات آموزشی
وب سایت ایستگاه آموزش یک بستر امن و تخصصی برای انتشار تبلیغات آموزشی به شمار می‌رود که به رشد و توسعه فعالیت آموزشگاه‌ها منجر می‌شود.

آشنایی با بهترین روش تبلیغ موسسات آموزشی

تمامی راه‌هایی که پیشتر اشاره شد، مزایا و معایب خاص خود را داشتند. در تمامی این روش‌ها سعی بر این است تا مخاطب به مشتری تبدیل شود و یا مشتریان قدیمی برای استفاده از خدمات تازه آموزشگاه مجاب شوند. باید اعتراف کرد که هیچ کدام از این روش‌ها تضمین کننده جلب توجه مخاطب نیست و شاید پس از تبلیغات نتیجه مطلوب حاصل نشود.

در این میان یک کلید طلایی برای مدیران موسسات آموزشی وجود دارد که در صورت استفاده از آن تمامی درهای بسته را به روی کسب و کار خود باز می‌کنند. تبلیغ در سایت‌های تبلیغاتی آموزشی بهترین روش تبلیغ موسسات آموزشی به شمار می‌رود. زیرا مخاطبان چنین وب سایت‌هایی فقط و فقط افرادی هستند که به دنبال دریافت خدمات آموزشی هستند. در واقع نیازی نیست تا استراتژی‌های مختلفی به کار گرفته شود تا مخاطبان ساده به مشتری تبدیل شوند. در این بستر مشتری پیش روی کسب و کار است  و فقط باید با تبلیغات هوشمند در وب سایت‌های تبلیغات آموزشی این افراد را جذب کرد.

نکته مهم دیگر اینکه اگرچه این سبک از تبلیغات تاثیرگذاری  و جذب مشتری بسیار بالایی دارد، اما در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغاتی هزینه‌های بسیار پایین‌تری دارد. ایستگاه آموزش به عنوان یکی از قدیمی‌ترین وب سایت‌های فعال در حوزه تبلیغات آموزشی به آموزشگاه‌ها کمک می‌کند تا در بازه زمانی کوتاهی شاهد توسعه کارآفرینی باشند.

با مراجعه به وب سایت ایستگاه آموزش با آدرس https://istgahamoozesh.com می‌توان با شیوه  تبلیغات این سایت آشنا شد. ضمن اینکه کارشناسان پشتیبانی این مجموعه به صورت آنلاین به سوالات مشتریان پاسخ می‌دهند. شماره تلفن 02166754225 نیز راه ارتباط سریع مشتریان با کارشناسان ایستگاه آموزش است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید