ایستگاه آموزش
ایستگاه آموزش

آگهی و تبلیغات آموزشگاه در ایستگاه آموزش

به تمامی افرادی که در حوزه آموزشی فعالیت دارند، پیشنهاد می‌شود تا با آگهی و تبلیغات آموزشگاه در ایستگاه آموزش به طور پررنگ در  این عرصه فعالیت نمایند. انجام تبلیغات هدفمند راز موفقیت آموزشگاه‌هایی است که در چند سال اخیر به نامی آشنا در حوزه آموزش تبدیل شده‌اند.

ضرورت تبلیغات در حوزه آموزش

خوشبختانه در دهه اخیر سطح علمی و تحصیلی به میزان قابل توجهی در مملکت ما بالا رفته است. به این ترتیب افراد زیادی می توانند دانش و مهارت‌های کسب شده خود را با علاقه‌مندان به یادگیری به اشتراک بگذارند. اگر چه این موضوع بسیار مطلوب است و موجب رشد و جهش جامعه می‌شود، اما اشباع بودن بازار آموزش موجب شده است تا بسیاری از افراد مستعد و توانمند از مسیر رشد، توسعه و درآمدزایی دور بمانند. در چنین شرایطی تبلیغات هدفمند تنها راهکار موجود است. تبلیغاتی که بتواند در این  بازار شلوغ، اشباع شده و پرمخاطب نظر افراد را به خود جلب کند.

انجام تبلیغات تخصصی
انجام تبلیغات تخصصی از لازمه‌های برقرار ماندن آموزشگاه‌های نوپا و قدیمی است. در واقع در بازار امروز بدون انجام تبلیغات هدفمند شانسی برای پیشرفت و توسعه کار وجود نخواهد داشت.

انواع شیوه‌های تبلیغاتی برای آموزشگاه‌ها

  • از آگهی تبلیغاتی  روزنامه‌ای استفاده کنید:  در دهه گذشته تبلیغ آموزشی در روزنامه از بهترین شیوه‌های جذب مخاطب به شمار می‌رفت. در واقع معتبرترین مدرسین تبلیغات خود را به روزنامه‌ها می‌سپردند و مخاطبان نیز در این شیوه تبلیغاتی اعتماد بیشتری به مدرسین پیدا میکردند. هنوز هم تبلیغ آموزش در روزنامه تا حدودی رونق دارد، اما باید اعتراف کرد که مثل سال‌های گذشته بازدهی مطلوبی ندارد. در واقع مبلغی که برای این شیوه تبلیغاتی پرداخت می‌شود با بازدهی آن همخوانی ندارد. به این ترتیب در حال حاضر نمی‌توان تبلیغات روزنامه‌ای را بهترین راه تبلیغات آموزشگاه‌ها دانست.
  • اعتبار کسب کنید: یک راه مهم برای جذب شاگردان بیشتر کسب اعتبار است. این اعتبار  از طریق آموزش‌های تخصصی به دست می‌آید. در واقع آموزشگاه‌ها و مدرسینی که از جان و دل خرج می‌کنند تا مفهومی را در ذهن شاگردانشان نهادینه کنند، به این اعتبار دست پیدا می‌کنند. در این شیوه تبلیغاتی  شاگردان قبلی  که از کیفیت آموزش‌ها رضایت دارند، این موضوع را به سایرین انتقال می‌دهند. به این ترتیب تبلیغات دهان به دهان موجب جذب شاگردان تازه برای آموزشگاه و مدرسین می‌شود.
  • در سایت‌های آگهی تبلیغاتی ابراز وجود کنید: در این شیوه تبلیغات آموزشی در سایت‌هایی مثل دیوار و شیپور انجام می‌شود، اما بدون شک این راه نیز با نتایج مطلوبی همراه نخواهد بود. چنین سایت‌هایی برای خرید و فروش اجناس بسیار مناسب هستند، اما باید قبول کنیم که مخاطبان دوره‌های آموزشی با مشتریان خرید جنس و محصول متفاوت هستند. در واقع مدرسین با انجام تبلیغات خود در سایت‌های آگهی تبلیغاتی، خدمات  خود را در جمعیتی فریاد می‌زنند که شاید هیچ خواهانی نداشته باشد. به این ترتیب نمی‌توان به ثمر بخش بودن چنین تبلیغاتی برای آموزشگاه امیدوار بود.
  • در محله‌ها تراکت چاپ کنید: چاپ تراکت در محله تا حدودی بازدهی دارد. اما این شیوه تبلیغاتی نیز در دنیای مدرن امروز شانس زیادی برای کسب پیشرفت و موفقیت ندارد. با پخش تراکت می‌توان خدمات آموزشگاه را در محله معرفی کرد. با این شیوه می‌توان توجه برخی از ساکنین محله را جلب کرد. اما حقیقت این است که برای بقا در بازار آشفته امروز، نباید به مشتریان محلی بسنده کرد. در واقع باید به دنبال راهی برای جذب شاگردان از سراسر نقاط شهر بود.  قطعا نمی‌توان با چاپ و پخش تراکت به چنین هدفی جامه عمل پوشاند.
  • از شبکه‌های اجتماعی کمک بگیرید: برای اینکه  فعالیت‌های آموزشگاه پابرجا بماند، به حضور در شبکه‌های اجتماعی نیاز است. این شبکه‌ها نقش به‌سزایی در اعتماد زایی کسب و کارها بر عهده دارند. البته که برای درخشش در چنین شبکه‌هایی به تبلیغات ویژه نیاز است که در اکثر مواقع انجام چنین تبلیغاتی هزینه‌های بسیار گزافی در پی دارد.
  • در سایت ایستگاه آموزش تبلیغات کنید: این سایت به صورت کاملا تخصصی در حوزه تبلیغات آموزشگاه‌ها فعالیت دارد. از همین رو تمامی مخاطبین و کاربران این سایت را مخاطبان هدف تشکیل می‌دهند. پس قطعا چنین بستری بهترین مکان برای معرفی خدمات آموزشی خواهد بود. این سایت مطابق با سلیقه موتورهای جستجوگر گوگل فعالیت دارد  و با یک سرچ ساده نام  مدرسین و آموزشگاه‌ها را در صفحه اول گوگل نمایش می‌دهد. علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از تعرفه رایگانی که در این سایت موجود است، تبلیغات خود را برای مدت 15 روز به شکل رایگان در این سایت قرار داده و اطلاعات تماس خود را با مخاطبان ایستگاه آموزش به اشتراک بگذارند.

استفاده از پلن‌های ویژه عضویت در ایستگاه آموزش

آموزشگاه‌هایی که تمایل دارند به صورت ویژه‌تر خدمات خود را به مخاطبان معرفی کنند، می‌توانند از پلن‌های عضویت ویژه ایستگاه اموزش استفاده کنند. با استفاده از پلن نقره‌ای می‌توان به مدت 60 روز اطلاعات تماس را در این سایت در معرض نمایش گذاشت. در طرح طلایی نیز مدت زمان تبلیغات 180 روز است.

به منظور کسب اطلاعات دقیق‌تر در خصوص  تبلیغات ویژه در سایت ایستگاه آموزش می‌توان به منوی تعرفه آگهی و پلن‌های عضویت مراجعه کرد.

انجام تبلیغات آموزشگاهی
ایستگاه اموزش یک بستر فعال و شناخته شده برای انجام تبلیغات آموزشگاهی است که با بیشترین میزان بازدهی نیز همراه است.

آگهی و تبلیغات آموزشگاه در ایستگاه آموزش سودمند است؟

در پاسخ به این سوال باید بدون معطلی  بگوییم که بله! اعتبار بالای سایت ایستگاه آموزش و وجود کارکنان و کارشناسانی که سال‌هاست در حوزه آموزش و تبلیغات فعالیت دارند، موجب شده است تا بازدهی تبلیغات در این سایت به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند.

به طوری که بسیاری از افرادی که پیشتر تعرفه رایگان تبلیغات در ایستگاه آموزش را انتخاب کرده بودند، با یک آزمون 15 روزه با تمایل کامل به پلن‌های عضویت ویژه تبلیغاتی این سایت روی آورده‌اند.

ایستگاه آموزش مفتخر است که تاکنون موجب رونق یافتن هرچه بیشتر کسب و کار صدها آموزشگاه و مدرس شده است.

راه ارتباطی با ایستگاه آموزش

علاقه‌مندان به دریافت مشاوره‌های آگهی و تبلیغات آموزشگاه در ایستگاه آموزش به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات و تعرفه‌های تبلیغاتی این سایت، می‌توانند با شماره گیری 02166754225 تمامی سوالات خود را از مشاوران این مجموعه بپرسند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید