ایستگاه آموزش
ایستگاه آموزش
تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی از پایه

توضیحات آگهی

تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی از پایه

دوره های آمادگی مکالمه زبان انگلیسی از پایه بصورت خصوصی در منزل ، شرکت یا آموزشگاه با کیفیت بالا و هزینه مناسب توسط پرهام ابوالقاسمی دارنده مدرک آیلتس و سابقه تحصیل در کشور هندوستان.

ایده آل برای زبان آموزانی که قصد فراگیری زبان انگلیسی از پایه توسط استاد زبان حرفه ای با هزینه مناسب را داشته و بدنبال پیشرفت سریع با کلاس های خصوصی هستند.

این دوره ها همچنین دربرگیرنده معرفی و آشنایی با منابع روز زبان انگلیسی برای مکالمه ، زبان انگلیسی بازرگانی ، زبان انگلیسی در سفر یا در شرکت های داخل کشور میزبان طرف های خارجی و همچنین زبان انگلیسی برای دوره های آیلتس و تافل میباشد.

سابقه آموزشی و کاری
پرهام ابوالقاسمی دارای مدرک کارشناسی در رشته مهندسی محیط زیست و ترجمه کتابهای مرجع دراین زمینه ، سابقه تحصیل در هندوستان به مدت یک سال ، گذراندن دوره های زبان انگلیسی و اخذ مدرک آیلتس در در داخل کشور به مدت 3 سال و گذراندن دوره های تربیت معلم(TTC) و تدریس زبان انگلیسی در آموزشگاه های تهران میباشد.

در پایان برای مشاهده منابع و نمونه پرسش های آیلتس تافل ، و همچنین آشنایی بیشتر با این دوره ها از برگه ما با نام “آیلتس تافل با تضمین کتبی” بازدید فرمایید:

http://ielts2.blogfa.com/

قیمت: از جلسه ای 35 هزار تومان

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی از پایه”