ایستگاه آموزش
ایستگاه آموزش
دوره تعمیرات لپ تاپ بصورت کارگاهی و کاربردی

توضیحات آگهی

دوره تعمیرات لپ تاپ بصورت کارگاهی و کاربردی

در اینجا میخواهیم به این سوال که بهترین آموزشگاه لپ تاپ کدام است؟ بپردازیم : آموزش تعمیرات لپ تاپ باید بصورت عملی و کارگاهی باشد تا کاراموزان بتوانند بهترین نتیجه را در تعمیرات مادربرد و روش تست و تحویل به مشتری بگیرند. معمولا سرفصلهای دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ در اکثر جاها بصورت یکی میباشد ولی اگر این دوره بصورت کاربردی و عملی زیر نظر کارشناس و تعمیرکار این بخش باشد میتوان بهترین خروجی را بدست آورد. پس اینکه بدانیم بهترین مرکز آموزش تعمیر لپ تاپ کدام است نیاز داریم بدانیم کجا بصورت کارگاهی کار تعمیرات لپ تاپ را آموزش میدهد.
دوره تعمیرات لپ تاپ آموزشگاهها بیشتر بصورت تئوری میباشد که ما سعی کرده ایم در بخش آموزش خود هم بصورت تئوری و هم بصورت عملی موارد تعمیرات لپ تاپ را آموزش دهیم.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آموزشگاه تعمیرات لپ تاپ کامتک
جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.
021-88931933
09192703053
www.tamiraat.net/office/pages/amozesh-tamiraat-laptop/
آدرس: تهران میدان ولیعصر، مجتمع تجارت ایرانیان
بطور کل فقط عملی بودن و فقط تئوری بودن آموزش تعمیر نوت بوک مفید واقع نمیشود و ترکیب این دو میتواند بهترین نتیجه را در یادگیری این دستگاه داشته باشد. روش آموزش کاربردی کامتک به این صورت است که بطور مثال شما با قطعه آشنا شده و تعریفی از قطعات الکتونیک بدست میآورید. سپس انواع مختلف از آن قطعه و کاربردهای آنرا توضیح میدهیم. بعد از آن سراغ بردهای مختلف لپ تاپ میرویم و همان قطعات را میابیم ، با ابزارها در میاوریم و تست میکنیم و دوباره روی برد لپ تاپ قرار میدهیم. معمولا با این روش میتوان درک خیلی عالی در تعمیرات نوت بوک مخصوصا بردهای نوت بوک بدست آورد.
کسانیکه دوره های آموزش تعمیر لپ تاپ و آموزش تعمیرات کامپیوتر را با هم گذرانده اند چه نیتجه ای میگرند؟ در اصل کامپیوترهای شخصی فروش کمتری نسبت به لپ تاپ دارند و رفته رفته کمتر میشود. ولی برای اینکه با تعمیر لپ تاپ بهتر آشنا شویم لازم است که قطعات پی سی را بتوانیم تعمیر کنیم. با این شرایط برد چندلایه نوت بوک برایمان آب خوردن میشود. ناگفته نماند که نیاز به تمرین نیز دارد. با شرکت در دوره آموزش تعمیر مادربرد کامپیوتر و تعمیر هارد کامپیوتر و پاور همچنین دوره آموزش تعمیرلپ تاپ هم تخفیف میگیرید و هم پایه خود را برای آینده و تعمیرات نوت بوک بهتر میکنید.

در اصل دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ شامل آموزش تعمیرات مادربرد آن و تعمیرات هارد و تعمیرات قسمت تغذیه، باتری، صفحه نمایش لپ تاپ و قسمت های جانبی است. دستگاه لپ تاپ در اثر ضربه، نوسان آداپتور، رطوبت و گرمای زیاد (نچرخیدن فن لپ تاپ) خراب میشود.
برای شروع آموزش تعمیرات لپ تاپ چه کار کنیم؟ برای شروع ابتدا قطعات الکترونیک را بشناسیم که خیلی مهم واقع میشود و بعد از شناخت قطعات بکار رفته در برد نوتبوک سراغ ابزارهای تست و اندازه گیری مانند مولتی متر و اسیلوسکوپ و خازن سنج میرویم و بعد از آن برای درآوردن و جازدن قطعات الکترونیکی که بسیار مهم است ابزارها را آموزش ببینید. ابزارهایی مانند آی آر ، بی جی ای ماشین،‌ هیتر و هویه در این زمینه کمک میکنند. دقت کنید که هر بردی با چه درجه حرارتی را میتواند تحمل کند. مهمترین بخش آموزش تعمیرات لپ تاپ چیست؟
یکی از مهمترین بخش ها در تعمیرات بردهای چندلایه نوت بوک آنالیز مدار لپ تاپ است که اگر این قسمت بخوبی مفهوم شود کارآموزان براحتی میتوانند یک برد را عیب یابی و تعمیر کنند. آموزش تعمیرات لپ تاپ نیاز به دانش فنی، تجربه و مهارتی دارد که توسط تعمیرکار به شما منتقل میشود.

تعمیر هارد لپ تاپ برای ریکاوری،‌ تعمیر بخش های ولتاژ لپ تاپ و تعمیرات باتری در دوره آموزش تعمیرات نوت بوک توضیح داده میشود.

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره تعمیرات لپ تاپ بصورت کارگاهی و کاربردی”