ایستگاه آموزش
ایستگاه آموزش
آموزش غیر حضوری تعمیرات لپ تاپ

توضیحات آگهی

آموزش غیر حضوری تعمیرات لپ تاپ

در آموزش غیر حضوری تعمیرات لپ تاپ کلیه مبحث های کلاس بصورت جزوه و سی دی در اختیار علاقمندان قرار میگیرد. آموزش شناخت فنی لپ تاپ ها، نحوه صحیح باز و بسته کردن انواع لپ تاپ ها و باز کردن مادربرد برای تعمیر و عیب یابی، مسیر یابی ماردبرد لپ تاپ که دارای قطعات بصورت پشت و رو میباشد، اشکالات شارژ لپ تاپ، عیوب مرتبط به آی سی شارژ لپ تاپ، اشکالات مدار تغذیه لپ تاپ، عیوب مرتبط به تعمیر مادربرد و باتری لپ تاپ ، آموزش تعمیر ال سی دی لپ تاپ و اشکالات مرتبط به کمرنگی و مات شدن صفحه و خط دار بودن صفحه نمایش، آموزش تعمیر درایو، آموزش تعمیر هارد لپ تاپ و روشهای بازیابی اطلاعات، آموزش تعمیرات وایرلس، آموزش تعمیر چیپ گرافیک روی مادربرد لپ تاپ، آموزش تعمیر شارژر لپ تاپ و اشکالات متداول دیگر مورد بررسی قرار میگیرد و در این جزوه و سی دی آموزشی موجود میباشد.

از جمله سرفصلها در سایت کامتک نیز نوشته شده که بطور مفصل در آموزش از راه دور تعمیر لپ تاپ آورده شده است.
آموزش از راه دور تعمیرات لپ تاپ بصورت کاربردی و تصویری است که میتواند نیازهای افراد مبتدی و افرادی که تا حدودی تعمیرکار هستند را برطرف کند. آموزش تصویر تعمیرات لپ تاپ کامل بوده و ویژه کسانی است که میخواهند مغازه ای در این باره داشته باشند و یا خدمات کامپیوتری تاسیس کنند.
========================
جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.
02188931933
09102148442
آدرس: تهران، میدان ولیعصر، مجتمع تجارت ایرانیان طبقه 5 واحد 4
آدرس سایت:
tamiraat.net/office/pages/amozesh-tamiraat-laptop/
========================
امروزه بیشتری فروش در کامپیوتر به لپ تاپ ها اختصاص داده شده است که باتوجه به فروش بالای لپ تاپ خرابی آنها نیز زیاد است که میتواند بازار کار خوبی برای کسانیکه به این علم واقف هستند داشته باشند. تخصص در تعمیرات لپ تاپ نیز میتواند مشتریان خوبی را جذب کند و درآمد خوبی داشته باشید.
البته ما بیشتر آموزش بصورت عملی را پیشنهاد میدهیم و کسانیکه مسیر دوری دارند و از شهرستان برای آموزش تعمیرات لپ تاپ می آیند خوابگاه مشخص کرده و بازه زمانی آموزش تعمیرات لپ تاپ را کمتر کرده ایم و بصورت فشرده سر فصلها را در روزهای کم و ساعات بیشتر آموزش میدهیم.
آموزش عملی و کاربردی زیر نظر کارشناسان تعمیرکار کامتک بهترین نتیجه را برای شما دارد. در صورتیکه میخواهید اطلاعات بیشتری داشته باشید به سایت کامتک مراجعه کنید و یا با شماره های این مرکز تعمیرات تماس بگیرید. مشاوران آموزش تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ بهترین نحو شما را راهنمایی میکنند.
آموزشگاه تعمیرات لپ تاپ در قم ، آمزش تعمیر لپ تاپ شیراز ، آموزش تعمیر لپ تاپ گیلان، آموزش تعمیر لپ تاپ در آبادان، آموزش تعمیر لپ تاپ مازندران، آموزش تعمیر لپ تاپ مشهد، آموزش تعمیر لپ تاپ کرج، آموزش تعمیرات لپ تاپ اصفهان، آموزش تعمیر لپ تاپ در ارومیه، آموزشگاه تعمیرات لپ تاپ در تبریز و آموزش تعمیر لپ تاپ یزد از نمایندگیهای این مرکز میباشند.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش غیر حضوری تعمیرات لپ تاپ”