ایستگاه آموزش
ایستگاه آموزش
آموزش ساخت مدار فلاشر (چشمک زن)

توضیحات آگهی

آموزش ساخت مدار فلاشر (چشمک زن)

آموزش ساخت مدار فلاشر (چشمک زن ) در قالب 15 فیلم آموزشی ارائه شده است که بوسیله اتوران و در چهار گام مجزا موضوع بندی شده اند ، این فیلم های آموزشی توسط گروه تابلو کاران و به زبان فارسی تهیه گردیده است.
– توسط پکیج آموزش ساخت مدار فلاشر می توانید فلاشری یک تا 32 کاناله را طراحی کنید که هر یک از کانال ها از نظر عملکرد مستقل از یکدیگر قابل برنامه ریزی می باشند ، که روش برنامه ریزی و تعیین حالت های مختلف روشن و خاموش شدن هر کانال در فیلم های آموزشی توضیح داده شده است.
– جهت ساخت فلاشر با میکروکنترلر نیازی به آشنایی قبلی با میکروکنترلرها ندارید چرا که برنامه میکروکنترلر از قبل برایتان نوشته شده و همچنین نحوه انتقال برنامه به میکروکنترلر از طریق پروگرامر USB به طور مفصل توضیح داده شده است.
– جریان خروجی هر یک از کانال ها بستگی به ترانزیستوری دارد که در مدار به کار می برید و ما در پکیج آموزش ساخت مدار فلاشر یک فایل PDF قرار داده ایم که در آن مشخصات صدها ترانزیستور آمده است و روش انتخاب ترانزیستور مناسب نیز برایتان توضیح داده شده است. در مدار نمونه ای که ساخت آن را در گام چهارم توضیح داده ایم از ترانزیستوری استفاده کرده ایم که قابلیت جریان دهی 6 آمپر در هر کانال را دارد.
– بعد از اینکه حالت های مختلف روشن و خاموش شدن کانال های فلاشر را تنظیم کردید ، می توانید نتیجه را در نرم افزار شبیه ساز پروتئوس مشاهده کنید تا در صورت لزوم قبل از پروگرام میکرو کنترلر تغییرات لازم را اعمال نمایید.
– اگر به وسیله این پکیج آموزشی یک فلاشر 32 کاناله بسازید ، می توانید بیش از یک میلیون حالت ( افکت ) مختلف را برای این تعداد کانال برنامه ریزی کنید و این در حالیست که اگر مثلاً تعداد کانال ها نصف شود ، تعداد حالت های قابل تعریف دو برابر خواهند شد که بسیار بیش از نیاز شماست.
– پکیج آموزش ساخت مدار چشمک زن ( فلاشر ) نیز به مانند دیگر پکیج های آموزشی گروه تابلوکاران از یکسال پشتیبانی فنی برخوردار است و در صورتی که در طی مشاهده آموزش و یا هنگام تولید تابلو روان دچار مشکلی شدید و یا سوالی برایتان پیش آمد می توانید از طریق ایمیل و یا تماس مستقیم تلفنی با ما در ارتباط باشید.
محصولات دیگر ما :
– آموزش ساخت تابلو LEDثابت
– آموزش ساخت تابلو LED روان
www.TABLO-LED.com
tablo_led@yahoo.com
09190088364

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش ساخت مدار فلاشر (چشمک زن)”