ایستگاه آموزش
ایستگاه آموزش
آموزش تعمیر صندوق فروشگاهی

توضیحات آگهی

آموزش تعمیر صندوق فروشگاهی

همانطور که از اسم دستگاه مشخص است این دستگاه جهت محاسبه اقلام خریداری شده در فروشگاههای بزرگ و سوپرمارکت ها کاربرد دارد. واردکنندگان این دستگاهها میتوانند در کامتک با گذراندن تعمیرات و نحوه ارتباط مکانیک دستگاه با برد آن براحتی بهترین مدل ها را وارد و عرضه کنند. همچنین میتوانند در صورت خرابی این دستگاه آن را براحتی عیب یابی و تعمیر کنند.

سرفصل های دوره آموزش تعمیرات صندوق فروشگاهی:
آموزش شناخت انواع مختلف صندوق فروشگاهی در ایران
آموزش تعمیرات مادربرد صندوق فروشگاهی
آموزش تعمیرات مکانیک و قسمت نگهدارنده اسکناس و سکه
آموزش نصب و راه اندازی دستگاه و ارتباط آن تحت شبکه
آموزش تعمیر قسمت های الکترونیکی دستگاه
=========================================
انستیتو انفورماتیک کامتک
جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.
021-88931933
09192703053
www.tamiraat.net/office/pages/cashier-machine/
آدرس: تهران میدان ولیعصر، مجتمع تجارت ایرانیان

برخی از توضیحات جلسه اول آموزش تعمیرات صندوق فروشگاهی
صندوق فروشگاهی یک دستگاه مکانیکی و یا الکترونیکی برای محاسبه و ثبت خرید و فروش معاملات، و یک کشو پیوست شده برای ذخیره پول نقد است. همچنین صندوق پول شمار یک قبض رسید برای مشتری چاپ می‌کند. صندوق فروشگاهی اغلب به ترازو، اسکنر بارکد، پیشخوان وبه پایانه‌های کارت بدهی یا کارت اعتباری متصل است. صندوق فروشگاهی در اصل نرم افزاری جهت طبقه بندی امور فروش و انبار می باشد که در مدل های متنوع جهت مصارف گوناگون در دسترس است، صندوق فروشگاهی به سه گروه تقسیم می گردد:

صندوق فروشگاهی ecr
صندوق فروشگاهی ecr در واقع ماشین حسابی دارای نرم افزار فروشگاهی بوده که قابلیت تغییر یا ارتقاء ندارد، تمامی امور توسط نمایشگر 4 اینچی که بر روی ماشین حساب سوار می باشد قابل تنظیم و مشاهده می باشد، صندوق فروشگاهی ذکر شده قابلیت اتصال به بارکد خوان که موجب سرعت بخشیدن به عملیات فروش میباشد را داراست و جهت فروشگاه های کوچک که نیاز به سیستم پیشرفته ندارند مناسب میباشد.

صندوق فروشگاهی pos
صندوق فروشگاهی پوز بهترین نوع صندوق ها از نظر عمر استفاده و چند کاربر می باشد، این صندوق دارای نرم افزار فروشگاهی قابل تنظیم و تغییر می باشد که ارتقاء در این سیستم در تمامی موارد امکان پذیر می باشد، صندوق پوز فروشگاهی کامپیوتری می باشد که حالت فروشگاهی تنظیم گردیده است، به راحتی با داشتن یک سیستم کامپیوتری با اضافه نمودن صندوق، بارکد خوان، فیش پرینتر و نرم افزار کامپیوتر به صندوق فروشگاهی پوز تغییر کاربری خواهد داد، در این سیستم کیس اهمیت بسیاری دارد که از رم، هارد، cpu و موارد دیگر در حد نیاز استفاده شده باشد.

صندوق فروشگاهی pos tuoch
صندوق فروشگاهی پوز تاچ یا صندوق لمسی به سیستمی اطلاق می گردد که نمایشگر لمسی بوده و تمامی امور با صفحه نمایشگر لمسی مدیریت می گردد در این صندوق فروشگاهی از کیبرد یا صفحه کلید و موس استفاده ای نمی گردد بلکه مانیتور صندوق تمامی این امور را بر عهده دارد، از سویی نیز کیس صندوق فروشگاهی لمسی در مانیتور جا سازی شده که موجب ظاهر شکیل و کاربری لذت بخش و نیز اشغال کمترین فضا می گردد.


دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش تعمیر صندوق فروشگاهی”