ایستگاه آموزش
ایستگاه آموزش
آموزش تعمیرات فکس و تعمیر پرینترهای سه کاره و چهار کاره

توضیحات آگهی

آموزش تعمیرات فکس و تعمیر پرینترهای سه کاره و چهار کاره

شرکت کامتک مجهز به فکس های جدید شامل پاناسونیک ، فکس های کانن و فکس برادر جهت آموزش می باشد. تکنسین با تجربه این بخش کارآموز را با کلیه فکس های جدید در بازار آشنا و قطعات فکس را تشریح ، عیب یابی و تعمیر میکند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02188933539 و یا 09199059532 تماس حاصل فرمایید.
آدرس سایت: www.tamir.asia
آموزش تعمیرات فکس
سرفصلهای دوره آموزش تعمیرات فکس:

شریح مکانیزم دستگاههای فکس
رسم بلوک دیاگرام فکس و ارتباط آن روی پرینترهای چندکاره
شناخت مکانیک فکس ها و عیوب مرتبط به فکس
ایرادهایی شامل روشن نشدن دستگاه و کارنکردن بخش تلفن
عیوب مرتبط به ارسال و دریافت فکس ها
تعمیرات بخش درام ، فیلم و رل انواع دستگاههای فکس
پاورقی دوره آموزش تعمیرات فکس
برخی از گزینه های دوره آموزش تعمیرات فکس در کلاسهای آموزشی کامتک:
شناخت و طرز کار انواع فکس:
فکسها حرارتی یا فکسهای ترمال (Thermal) :اسم این فکس ها از نحوه عملکرد آنها برای چاپ روی کاغذ های مخصوص خود گرفته شده است. که با استفاده از سنسور حرارتی مبادرت به چاب فکس مورد نظر روی کاغذ حرارتی مخصوص خود میکند.این عمل تا حدود زیادی شبیه عملکرد دستگاههای کارت خوان و خود پردازها خواهد بود. خصوصیت اصلی این فکس ها کاغذ مخصوص آنها و مکانیزم حرارتی چاپ روی این کاغذ های مخصوص است.این ویژگی مثل تمام فکس های دیگر دارای مزایا و معایبی البته از دید کاربران مختلف خواهد داشت.
دستگاه های فکس لیزری و چند کاره: همان طور که از اسم این نوع فکس ها بارز است نحوه عملکرد این دستگاه ها به هنگام چاپ فکس یا کپی و یا پرینت بر اساس فرایند الکتریسیته ساکن و تابش لیزر صورت خواهد گرفت.که با توجه به این عملکرد سرعت بالای برای چاپ خواهد داشت.
فکس های A4 و معمولی :این فکس ها هم از یک فیلم کاربنی برای چاپ روی فکس یا کپی و یا پرینت (مدل های خاص) استفاده میکنند.گر چه سرعت چاپ کمتر از فکس های لیزری است اما امکان چاپ اسناد روی برگه های استاندارد مثل A4 و A5 .. را میسر کرده است.این گروه از فکس ها هم از تنوع بالایی برخوردار هستند ،انواع با سیم و بیسیم ،قابلیت اتصال به کامپیوتر و عملکرد پرینتر و اسکنر در بعضی مدل ها ،مدلهای مختلف در ابعاد مختلف.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش تعمیرات فکس و تعمیر پرینترهای سه کاره و چهار کاره”