ایستگاه آموزش
ایستگاه آموزش
اعزام دانشجو به استرالیا – اقامت تحصیلی

توضیحات آگهی

اعزام دانشجو به استرالیا – اقامت تحصیلی

آیا میدانستید استرالیا یکی از 3 کشور برتر در زمینه تحصیل میباشد و اگر بهترین راه را انتخاب کنید در کمتر از 6 ماه میتوانید در خاک استرالیا به تحصیل خود بپردازید.

شرکت مشاورین یاران کاوشگر ، MYC ارائه دهنده خدمات اخذ ویزا و اعزام دانشجو ، نماینده رسمی برترین دانشگاه ها و موسسات آموزشی استرالیا و نیوزیلند بوده و دفتر تهران تحت نظر وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری فعالیت میکند. افتخار داریم در زمینه مهاجرت به استرالیا و مهاجرت به نیوزیلند و ادامه تحصیل در این کشورها راهنمای شما باشیم.

شرکت مشاورین یاران کاوشگر ، MYC از پیشروترین و با سابقه ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات دانشگاهی به دانشجویان میباشد و با استفاده از تجارب ارزشمند خود امکان تحصیل در سیستم آموزشی استرالیا و نیوزیلند را برای بسیاری از هم میهنان عزیز فراهم آورده است. کادر حرفه ای و دوره دیده ما در دفاتر استرالیا ، ایران و مالزی با سال ها تجربه در زمینه انجام کلیه مراحل و اقدامات لازم جهت تحصیل بین المللی و اخذ ویزا استرالیا و نیوزیلند ، آماده ارائه خدمات به شما دانشجویان عزیز میباشند.
مشاورین ما در هر لحظه آماده پاسخگویی و مشاوره رایگان به شما هستند بنابراین قبل از هر اقدامی بهتر است از ما کمک بخواهید.

شرایط لازم دریافت ویزا – دانشجویان ایرانی

اداره مهاجرت و تابعیت استرالیا تمام کشورهای جهان را از سطح ارزیابی 1 (کم ریسک) تا سطح ارزیابی 4 (پر ریسک) طبقه بندی کرده است.

برای هر نوع ویزایی که توسط اداره مهاجرت صادر می شود زیر مجموعه ای برای ویزا در نظر گرفته شده است. مدارک مورد نیاز برای ویزا به کشور مبدا شما و نیز زیر مجموعه ویزا که جهت آن درخواست کرده اید بستگی دارد.

در کل دانشجویان ایرانی باید اداره مهاجرت را از سه جنبه متفاوت متقاعد کنند که برای سطوح ارزیابی 1 و 2 جامعیت کمتری دارند و برای سطوح 3 و 4 بیشتر نیاز هستند.

* مهارت در زبان انگلیسی (در صورت امکان گذراندن IELTS)

* حمایت مالی

* مدارک تحصیلی

لطفا توجه داشته باشید که یک قیم قانونی می تواند دانش آموزان و دانشجویان زیر 18 سال را همراهی کند و این ولی قانونی باید همراه دانشجو در استرالیا بماند و اجازه کار ندارد. افراد خانواده وابسته می توانند دانشجو را همراهی کنند و اجازه کار هم خواهند داشت.

مراحل دریافت ویزا در شرکت MYC :

1 – امضا قرار داد دریافت پذیرش و ویزا به صورت منحصر بفرد
2 – گرفتن پذیرش دانشگاه مورد نظر در استرالیا و نیوزلند
2 – 1 – دریافت مدارک پذبرش دانشگاه برای دانشگاه های مورد نظر
2 – 2 – فرستادن تقاضا برای دانشگاه های استرالیا و نیوزلند
2 – 3 – گرفتن پذیرش مشروط
3- دریافت مدرک آیلتس
4- مشاوره دریافت نامه اولیه ویزا
5- ارایه مدارک پشتیبانی مالی
6- دریافت ویزا
7- ارسال دانشجو در صورت تقاضا و خدمات استقرار دانشجو
8- خدمات اقدام برای اقامت دایم پس از تحصیل در استرالیا و نیوزلند

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اعزام دانشجو به استرالیا – اقامت تحصیلی”