ایستگاه آموزش
ایستگاه آموزش
چگونه توانستم در شش ماه به زبان انگلیسی صحبت کنم؟

توضیحات آگهی

چگونه توانستم در شش ماه به زبان انگلیسی صحبت کنم؟

یادگیری انگلیسی مخصوص افراد پرمشغله

سال‌ها پیش وقتی تنها 8 سال داشتم به همراه پدرم برای یادگیری زبان انگلیسی به یکی از موسسه‌های زبان خوش‌نام تهران مراجعه کردم… آقایی با کت و شلوار که مسئول ثبت‌نام بود از زیر عینک ته‌استکانی‌اش نگاهی به من انداخت و با تاکید گفت:

مااااا در اینجااااا تمامیییی گرامرها و ساختارهایِ زبان انگلیسی را در 12 ترمممم به شما آموزش می‌دهیم…

پدرم برق خوشحالی در چشمانش جرقه زد و گفت: فقط 12 ترم؟؟ عالیه!!! … و من در آن کلاس‌ها ثبت‌نام کردم…

سال‌ها بعد وقتی اون 12 ترم را تمام کردم تازه فهمیدم که به هیچ وجه نمی‌توانم حتی یکی از آن گرامرها و ساختارهایی که در اون سه سال یاد گرفته بودم را در صحبت با انگلیسی‌زبانان به کار ببرم.

با خودم فکر کردم چرا آن روز از آقای مشاور نپرسیدم ؟؟؟

• آخه گرامر به چه درد من می‌خورهههه؟
• خودش گرامر زبان مادریش رو بلدههههه؟
• خودش زبان مادریش رو از روی کدوم کتاب و جزوه یاد گرفته؟

در انگلستان دانشگاهی وجود داشت به نام University of Exeter که در آن دوره‌هايي مخصوص چيني‌ها برگزار مي شد که مي‌توانستند بدون اینکه به گرامر جملات فکر کنند تنها در دو ماه به انگليسي صحبت کنند و وارد بازار کار شوند.
از همان روش الگو گرفتم و من هم توانستم بدون اینکه به گرامرها فکر کنم دقیقاً مثل زبان مادری‌ام به راحتی به انگلیسی صحبت کنم.
بعد از بازگشت به ايران متوجه شدم که خيلي از اطرافيانم همان مشکل قبلي من را دارند. مثلاً من از دوستانم می‌پرسیدم می‌شه جملۀ “سیب تو یخچال نیست” رو برام بسازین؟ و اونها جملات اشتباه زیر رو برام می‌ساختن:
• There isn’t any apple in the fridge.
• No apple is in the fridge.
• Apple isn’t in the fridge.
در حالی که جواب صحیح‌اش می‌شه There aren’t any apples in the fridge. و وقتی که من ازشون می‌پرسیدم چرا جملۀ apple isn’t in the fridge غلطه هیچ جوابی نداشتند. در صورتی که این مبحث یکی از ساده‌ترین مباحث گرامری و مربوط به اسامی قابل شمارش و غیرقابل‌شمارش است. به این نتیجه رسیدم که با اینکه سال‌ها به کلاس زبان می‌روند و کُلی گرامرهای مختلف رو بلدن ولي به هیچ‌عنوان نمي‌توانند از آنها در صحبت‌های روزمرۀ خود استفاده کنند.
بنابراين تصميم گرفتم به همان سبکي که خودم زبان انگليسي را ياد گرفته بودم به دوستانم هم ياد بدهم تا بتوانند تنها در 20 جلسه به راحتي به انگليسي صحبت کنند و بعد از تنها 4 دوره در آزمون آيلتس نمره بالاي 7 را بگيرند.
شما در هر کجای ایران که باشید می‌توانید با استفاده از آموزش‌های از راه دور یا حضوریِ ما با همین روش زبان انگلیسی را یاد بگیرید.
برای تماشای قسمتی از کلاس‌ رو لینک زیر کلیک کنید:
https://t.me/manouchehrzadeh/1232

ضمانت بازگشت شهریه در صورت عدم رضایت: اگر 7 روز از بسته‌های آموزشی از راه ‌دور استفاده کردید یا دو جلسه در کلاس‌های حضوری‌ شرکت کردید و از پیشرفت خود راضی نباشید می¬توانید کل پول خود را پس بگیرید. معیار رضایت تنها نظر شما می¬باشد.

برای مشاوره رایگان کافیست عدد 7 را به سامانۀ 5000263456 پیامک فرمایید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

آدرس موسسه جزیرۀ زبان منوچهرزاده: تهران، خیابان ولیعصر، پایین‌تر از میدان ونک، خیابان فوزی (هفتم) پلاک 3
شماره‌های تماس: 42912000 و 02188877629 و 02188877582

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چگونه توانستم در شش ماه به زبان انگلیسی صحبت کنم؟”