ایستگاه آموزش
شماره آگهی: 3479
ایستگاه آموزش
مجموعه کامل ENGLISH TODAY

توضیحات آگهی

مجموعه کامل ENGLISH TODAY

مجموعه کامل ENGLISH TODAY
( FILM + PDF + SOUND)
مجموعه کامل ENGLISH TODAY یک محصول جدید و نوآورانه برای آموزش زبان انگلیسی می باشد . English Today فقط یک پیشرفت ساده در یادگیری آموزش زبان انگلیسی نیست بلکه نشان دهنده یک رویکرد کاملآ جدید در برابر ساختار آموزش به روش ویدئویی است. در این آموزش زبان استاد ، دانشجو را در یک سری از داستانهای تنظیم شده راهنمایی می کند ، همچنین فرد می تواند به تمرین آنچه که در یک محیط تعاملی آموخته است بپردازد.در هر دی وی دی علاوه بر فیلم ، تمامی فایل های صوتی مربوط به هر درس و فایل متنی (PDF) هر درس قرار دارد همچنین هر درس شامل بخشی برای کار و تمرین ، تمرینات تعاملی و جدول های گرامر برای تست مهارتهای دستور زبان می باشد.این دوره متشکل از ۲۶ درس در شش مرحله است . هر درس شامل یک کتاب PDF ، یک دوره آموزش ویدئویی و یک دوره آموزش تصویری است . روش بهینه برای یادگیری دروس به این شکل است که ابتدا آموزش ویدئویی را مشاهده نمائید ؛ سپس از آموزش های صوتی استفاده نمائید و در نهایت از تمرینات و آزمون های کتاب بهره ببرید .
این آموزش زبان توسط موسسه غیر انتفاعی ETS به عنوان یک روش معتبر برای آمادگی امتحان تافل iBT به رسمیت شناخته شده است. این مجموعه با استفاده از سه روش بسیار تاثیر گذار (صوتی – ویدئویی – متنی) شما را از ابتدایی ترین اصول تا دوره های پیشرفته همراهی می کند .

این دوره متشکل از 26 درس در شش مرحله است . هر درس شامل یک کتاب ، یک دوره آموزش ویدئویی و یک دوره آموزش تصویری است. روش بهینه برای یادگیری دروس به این شکل است که ابتدا آموزش ویدئویی را مشاهده نمائید ، سپس از آموزش های صوتی استفاده نمائید و در نهایت از تمرینات و آزمون های کتاب بهره ببرید.

این دوره به 6 مرحله مختلف تقسیم می شود :

1- Beginner (سطح فوق مبتدی) : اگر آشنایی شما با زبان انگلیسی تنها در حد شناختن حروف الفبا و فعل ها و کلمات رایج انگلیسی (نظیر Hello ، Good Bye ، Good Morning و… ) است . شما در این سطح قرار می گیرید.
2- Elementary (سطح مقدماتی) : افرادی که در این سطح قرار می گیرند ؛ تنها دایر لغات و افعالی که می شناسند کمی گسترده تر از افراد Beginner است . در این سطح شما هنوز معنای بسیاری از کلمات را نمی دانید و توانایی خواندن ، نوشتن و یا درک گفتار را ندارید . در این سطح شما با کلمات و افعال رایج آشنائید و تا حدودی قوائد زبان انگلیسی را می شناسید و می توانید متون خیلی ساده انگلیسی را به کمک دیکشنری بخوانید . ولی هنوز توانای صحبت کردن و یا درک گفتار را ندارید.
3- Lower (سطح متوسط) : افراد در این سطح می توانند به سختی انگلیسی صحبت کنند و مفهوم خود را برسانند ؛ همینطور می تواند منظور تقریبی طرف مقابل در مکالمه را متوجه شوند . ولی هنوز تسلط کامل و لازم به زبان انگلیسی را ندارند.
4- Upper (سطح فرا متوسط) : در این سطح پیشرفت قابل توجهی داشتید و می توانید متون انگلیسی را با کمی کمک گرفتن از دیکشنری بخوانید ؛ ۷۰ درصد معنای فیلم ها و موزیک های انگلیسی را بفهمید و تا حدود نسبتا قابل قبولی به زبان انگلیسی صحبت کنید.
5- Advanced (سطح پیشرفته) : شما در این سطح ؛ یک زبان آموزش حرفه ای هستید که هیچ مشکلی در گفتگو و مطالعه به زبان انگلیسی ندارید . با اکثر افعال و قواعد رایج آشنائید و می توانید به خوبی با افراد انگلیسی زبان تعامل برقرار کنید و معنای فیلم ها و موزیک های انگلیسی را بفهمید.
6- Business (سطح تجاری) : در این سطح شما اصول و قواعد مورد نیاز برای برقراری ارتباط های کاری و تجاری را فراخواهید گرفت. در 5 DVD
هزینه این مجموعه 15000 تومان ( پانزده هزار تومان ) است. هزینه ارسال اضافه میشود.

راهنمای خرید
قابل توجه خریداران محترم شماره تلفن شرکت صفا رایانه 77422883 فقط از ساعت 10صبح تا 9 شب و شماره موبایل 09127774596 فعال است .
قیمت های ذکر شده در سایت بر حسب تومان می باشد.
الف – خرید حضوری 🙁 از فروشگاه صفا رایانه )( ساعت کار : شنبه تا چهار شنبه از ساعت 10 صبح تا 19 شب و پنج شنبه ها از ساعت 10 صبح تا 15 ) . قبل از مراجعه با تلفن 44262303 و یا 77422883 از موجود بودن محصول مورد نظر خود مطمئن شوید و یا آن را سفارش دهید سپس از آدرس : تهران – ستارخان – روبروی برق آلستوم – خیابان کاشانی پور – مجتمع توحید طبقه همکف – واحد 85 فروشگاه صفا رایانه خرید نمائید محصولات موجود در فروشگاه ستارخان
ب- خرید تلفنی تهران : ارسال بوسیله پیک : فقط برای تهران
در سفارشهای کمتر از هفتاد هزار تومان تمامی هزینه ارسال پیک به عهده مشتری می باشد .
در تمام ایام هفته به غیر از ایام تعطیل از ساعت 10 تا 21 با شماره تلفن 77422883 تماس گرفته و کد سی دی ها . تلفن تماس و آدرس خود را ذکر نمائید . برای خریدهای بیشتر از هفتاد هزار تومان فقط مبلغ 3500 تومان بابت هزینه رفت پیک به هزینه سی دی ها افزوده می گردد ( هزینه مازاد ویا هزینه برگشت پیک بعهده این شرکت میباشد .). برای خرید های بیشتر از 95000 تومان تمامی هزینه پیک بعهده شرکت صفا رایانه است. سی دی ها بوسیله پیک موتوری برای شما ارسال خواهد شد. و هزینه در محل شما دریافت می شود ..
در صورتیکه بین ساعتهای ذکر شده موفق به تماس نشدید لطفا” فقط و فقط بین ساعت 4 عصرتا 9 شب با موبایل 09127774596 تماس بگیرید.
پ- خرید تلفنی شهرستان : ارسال بوسیله پست پیشتاز : ( شهرستانها ) حالت اول از طریق بانک ملی یا کارت عابر بانک ملی ( سیبا ) :روش اول :
از هر نقطه کشور میتوانید به یکی از شعب بانک ملی که دارای سیستم سیبا می باشند مراجعه کرده و بهای کل سفارشهای خود را به اضافه هزینه پستی 3500 تومان به صورت فیش نقدی به شماره حساب سیبا 0100892433006 به نام مهندس احمد صالحی ، واریز نموده و سپس از ساعت 16 به بعد با شماره تلفن 77422883 با پیش شماره 021 تماس گرفته و کد سی دی ها . شماره فیش .تلفن تماس و آدرس خود را ذکر نمانید .هزینه پستی برای مجموعه سی دی های مورد نظر شما هر تعداد که باشد جمعا ” 3500 تومان است که به مبلغ سی دی ها اضافه می گردد .
روش دوم 🙁 بدون مراجعه به بانک در هرساعت از شبانه روز ): به یکی از عابر بانکهای شهر خود مرا جعه نموده و با انتخاب گزینه ” انتقال به کارت دیگری ” مبلغ مورد نظر را به شمار ه کارت
6037991459433748که به نام مهندس احمد صالحی است انتقال دهید .
بعد از انتقال کافی است شماره ارجاع مندرج روی کاغذ رسید خودپرداز و نام محصول و آدرس خود را از طریق تلفن به شرکت صفا رایانه اطلاع دهید تا محصول بلافاصله برای شما به آدرس شما ارسال گردد.
تلفن شرکت صفا رایانه 77422883 و شماره موبایل 09127774596 محصولات ما را می توانید در سایتهای ذیل مشاهده کنید:
www.cdsiran.com www.xle.ir www.nosratco.com www.safacomputer.com
آدرس فروشگاه : تهران – ستارخان – روبروی برق آلستوم – خیابان کاشانی پور – مجتمع توحید – واحد 85
تلفنهای تماس :
77422883 – 44262303 – 44238315- 09127774596
آدرس پست الکترونیکی : cdsiran@yahoo.com

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه کامل ENGLISH TODAY”