ایستگاه آموزش

آگهی تدریس خصوصی زبان

مقالات

10 ژوئن 2023 492 بازدید
ایستگاه آموزش
آگهی تدریس خصوصی زبان

آگهی تدریس خصوصی زبان

آگهی تدریس خصوصی زبان یکی از پربازدیدترین آگهی‌ها در فضای اینترنت محسوب می‌شود. چرا که یادگیری زبان انگلیسی از گذشته تا به امروز اهمیت بالایی در میان خانواده‌ها داشته است. اکثر والدین فرزندان خود را به یادگیری زبان تشویق کرده و آن‌ها را در کلاس‌های خصوصی ثبت نام می‌کنند. چون بین المللی بودن زبان انگلیسی و تاثیری که بر زندگی و آینده شغلی افراد دارد امری اجتناب‌ناپذیر و غیرقابل انکار بوده و از این رو افراد در هر سنی اقدام به یادگیری آن می‌کنند. علاوه بر آن دانش آموزانی که به فکر پیشرفت تحصیلی هستند نیز نمی‌توانند تنها به سیستم آموزشی مدرسه اتکا کنند و اگر به دنبال یادگیری مطالب بیشتری باشند، باید اقدام به ثبت نام در کلاس‌های خصوصی نمایند.

به ویژه با مجازی شدن کلاس‌ها به دنبال گسترش کرونا و نبود تجربه کافی در زمینه این شیوه جدید آموزشی کیفیت تدریس رکود شدیدی پیدا کرد و در نتیجه نیاز به شرکت در کلاس‌های خصوصی بیش از گذشته احساس شد. از این رو تصمیم داریم که در این مطلب به موضوع تدریس خصوصی زبان پرداخته و شما را با نکاتی در رابطه با تشخیص آگهی با کیفیت آشنا کنیم.

درج آگهی تدریس خصوصی
این روزها اگر می‌خواهید از رقبای خود عقب نمانید، باید درج آگهی تدریس خصوصی را به کارشناسانی متخصص و ماهر بسپارید.

نکات مهم در تنظیم آگهی تدریس خصوصی زبان

به‌طور معمول در سطح اینترنت آگهی‌های آموزشی زیادی وجود دارد. اما سوالی که پیش می‌آید این است که از میان تعداد زیادی تبلیغات کدامیک را انتخاب کنیم؟ به خصوص اگر تجربه شرکت در کلاسی را داشته باشید که از لحاظ بار علمی و سطح کیفیت شما را راضی نکرده باشد، این سوال برایتان اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. همچنین مدرسان محترم نیز ممکن است برای معرفی بهتر تخصص خود نیاز به پاسخ این سؤال داشته باشند. در راستای پاسخ به این سوال باید بگوییم که یک مدرس حرفه‌ای و با تجربه باید تعدادی نکات کلیدی را هنگام تهیه و تنظیم آگهی تدریس خصوصی در نظر بگیرد. از این رو در ادامه به ذکر این نکات خواهیم پرداخت.

  • یافتن بستری مناسب برای دیده شدن

بدون شک اعتبار در دیده شدن تبلیغات تاثیر بسیار بزرگی دارد. یک مدرس اگر بهترین خدمات خود را هم به شاگردانش ارائه دهد اما در صورتی که در بستر مناسبی اقدام به درج آگهی نکرده باشد، ممکن است آن‌گونه که لازم است دیده نشود. در واقع به اعتبار و سابقه یک صفحه اینترنتی است که افراد زیادی وارد آن شده و از آگهی‌های درج شده بازدید می‌کنند. به همین خاطر قدم اول باید درست گذاشته شود تا قدم‌های بعدی به بیراهه نکشد. مثلا سایت ایستگاه آموزش یکی از معتبرترین و پربازدیدترین سایت‌های آموزشی در سطح کشور بوده که اساتید و معلمان زیادی در آن اقدام به درج آگهی تدریس خصوصی می‌کنند. بنابراین ایستگاه آموزش را می‌توان به عنوان یکی از مناسب‌ترین بسترهای ممکن برای درج آگهی تبلیغ تدریس خصوصی در نظر گرفت.

  • انتخاب عنوان معرفی

عنوان معرفی نقش پررنگی در جذب مخاطب دارد. عنوان معرفی باید ساده، مختصر و در عین حال مفید و جالب توجه باشد تا مخاطب نسبت به خواندن آن کنجکاو شود. از آنجایی که تبلیغات آموزشی زبان انگلیسی اکثرا عنوان‌هایی مشابه به یکدیگر دارند، سعی کنید ابتکار و خلاقیت را در معرفی خود و حرفه‌ای که دارید بگنجانید. اگر لازم است با کسی مشورت کنید حتما این کار را انجام دهید تا معرفی متفاوتی از خود به نمایش بگذارید. رقابت با انجام همین کارهای به ظاهر ساده و پیش پا افتاده ایجاد می‌شود. شیوه‌ای را در پیش بگیرید که دیگران به آن اهمیت نمی‌دهند. آنگاه خواهید دید که متقاضیان شرکت در کلاس‌های خصوصی زبان از میان تبلیغات بسیار، آگهی شما را برای بررسی و تحقیق انتخاب می‌کنند.

  • ارائه رزومهای کامل

از آنجایی که کلیه متقاضیان به دنبال دریافت بهترین خدمات آموزشی هستند، باید در تهیه و تنظیم رزومه خود نهایت دقت را به کار گیرید. در نوشتن رزومه از هیچ چیز دریغ نکنید. می‌دانید که داشتن مدارک معتبر بین المللی زبان و یا تحصیلات عالیه تاثیر بزرگی در جذب افراد دارد. پس تخصص و مدارک خود را به طور دقیق و کامل شرح داده و از افتخاراتی که طی سال‌ها فعالیت و تدریس خود بدست آورده‌اید، صحبت نمایید.

تنظیم آگهی تدریس خصوصی زبان
نحوه صحیح تنظیم رزومه تا حدود بسیار زیادی در جذب متقاضیان تاثیر دارد.
  • برقراری ارتباط تصویری

برقراری ارتباط تصویری و کلامی نتیجه بهتری برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطبان به همراه دارد تا زمانی که فقط به گذاشتن یک عکس پرسنلی بسنده کنید. به بیان واضح‌تر برای آنکه ارتباط بهتر و موثرتری با مخاطبانتان برقرار کنید، ویدیویی از خود ضبط کرده و طی آن به معرفی کوتاه و مختصری از خود بپردازید. توجه داشته باشید که زمان ویدیو بیش از اندازه طولانی نباشد تا از حوصله بیننده خارج نگردد، اما در عین حال بتوانید در این زمان محدود با بیانی شیوا و روان به توضیحی کاربردی از رزومه کاری خود و شیوه تدریستان بپردازید.

  • حفظ صداقت در معرفی

هرگز این مسئله مهم را فراموش نکنید که در تنظیم متن معرفی خود باید نهایت صداقت را بکار بگیرید. به عنوان مثال در ارائه مدارک تحصیلی عالی رتبه بزرگنمایی نفرمایید. چرا که فرد در نهایت با شرکت در کلاس‌های شما به صحت یا نادرستی مدارک پی برده و در صورتی که با اغراق در جهت جذب مخاطب تلاش کرده باشید، باعث لطمه به حرفه کاریتان خواهید شد. یا مثلا اگر قول و وعده‌ای تحت عنوان تعدادی جلسات رایگان، تخفیفات ثبت نام و… مطرح می‌کنید، حتما به آن‌ها پایبند بمانید تا هم افراد بیشتری را برای شرکت در کلاس‌های خود جذب نمایید و هم اینکه بر میزان اعتبار حرفه کاری خود بیافزایید.

مزایای شرکت در کلاس‌های تدریس خصوصی

بدون تردید شرکت در کلاس‌های خصوصی در مقایسه با کلاس‌های حضوری دارای مزیت‌هایی است.

از جمله این مزیت‌ها می‌توان به تنظیم زمان شروع کلاس اشاره کرد. چون همانطور که در ابتدا مطرح گردید، به دلیل اهمیت بالای فراگیری زبان انگلیسی افراد در هر سنی اقدام به ثبت نام در کلاس‌های آموزشی این درس می‌کنند. در نتیجه از میان این افراد بسیاری از آن‌ها شاغل بوده و یا به دلیل درگیر شدن در مشغله‌های زندگی امکان شرکت در کلاس‌ها را در ساعتی خاص از روز ندارند. در حالی که با انتخاب کلاس‌های خصوصی به جای کلاس‌های حضوری می‌توانند زمان شروع کلاس خود را در ساعتی از روز که وقت آزاد دارند، تنظیم نمایند.

همچنین بسیاری از کلاس‌های خصوصی به صورت آنلاین برگزار گردیده و از این رو افراد بیشتری قادر به شرکت در این کلاس‌ها خواهند بود. ویروس کرونا با وجود تمام بدی‌هایش کسب تجربه و یادگیری شیوه صحیح برگزاری کلاس‌های مجازی را برای افراد به همراه داشت. به همین خاطر بعد زمان و مکان برای شرکت در کلاس‌های درسی از بین رفته و متقاضیان از سراسر کشور می‌توانند در بهترین کلاس‌های آنلاین شرکت کرده و از اساتید با تجربه و ماهر در یادگیری و پیشرفت زبان انگلیسی کمک بگیرند.

صرف نظر از آنلاین تشکیل شدن کلاس‌های خصوصی باید به این نکته هم توجه داشت که در صورت تمایل افراد و فراهم بودن شرایط امکان برگزار شدن کلاس خصوصی در منزل نیز وجود دارد. به این صورت اگر شخصی در کلاسی که ارتباط مستقیم با مدرس داشته باشد، گیرایی و بازدهی بالاتری دارد اما در عین حال شرایط خارج شدن از منزل برایش فراهم نباشد، می‌تواند تدریس خصوصی در منزل را تجربه نماید.

مزایای شرکت در کلاس‌های تدریس خصوصی
با امکان تشکیل کلاس خصوصی مجازی کلیه افراد حتی با وجود محدودیت در زمان و مشکلات مربوط به رفت و آمد نیز می‌توانند از خدمات آموزشی با کیفیت بهره ببرند.

مزیت دیگر شرکت در کلاس‌های خصوصی این است که در صورت مجازی بودن آن متقاضی هزینه‌ای به مراتب کمتر از شرکت در کلاس‌های حضوری را پرداخت خواهد نمود. در نتیجه کلاس‌های خصوصی مجازی علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، هزینه‌ها را نیز تا حدود بسیار زیادی کاهش می‌دهد.

ضمنا با کمی ‌دقت بر روی عنوان این دسته از کلاس‌های تدریس، یعنی خصوصی بودنشان، می‌توان دریافت که شیوه تدریس در این کلاس‌ها نسبت به کلاسی همچون کلاس درس مدرسه و دانشگاه که معلم یا استاد یک سطح آموزشی مشخص را برای کل افراد حاضر در کلاس در نظر می‌گیرد، کمی متفاوت می‌باشد. یعنی سطح تدریس در کلاس خصوصی مطابق با خواسته و گیرایی فرد متفاوت خواهد بود. ممکن است شخصی نیاز به مرور مباحثی که در آن‌ها ضعف دارد، داشته باشد و در مقابل فردی دیگر با تسلط بر دروس کلاسی خواهان یادگیری مباحث جدیدتری باشد.

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان

تدریس خصوصی زبان توسط ایستگاه آموزش تنها به دانش آموزان و دانشجویان محدود نشده و کودکان نیز می‌توانند در این کلاس‌ها شرکت نمایند. از آنجایی که در جامعه امروزی پیشرفت در بسیاری از زمینه‌ها به تسلط در زبان انگلیسی بستگی دارد، می‌توانید از این فرصت برای تضمین آینده شغلی فرزندتان بهره ببرید. به ویژه که یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان مسیر راحت‌تری بوده و پس از یادگیری آن در مدت زمانی نسبتا کوتاه از همان کودکی می‌توانند از مزایای تسلط بر این زبان در حوزه‌های مختلف استفاده کنند.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم شما را با راهکارهای تنظیم یک آگهی تدریس خصوصی زبان خوب، جذب متقاضیان و تشخیص یک آگهی معتبر و پربازده آشنا کنیم. در دنیای امروز همه افراد به دنبال راهی برای درآمد بیشتر بوده و برای مدرسان این کار با درج آگهی تبلیغ تدریس خصوصی به راحتی ممکن می‌شود. در واقع به کمک تبلیغات می‌توان به توسعه کسب و کار پرداخت و از این طریق درآمد خود را افزایش داد. اساتید محترم می‌توانند با درج تبلیغات خود به صورت رایگان در سایت ایستگاه آموزش و دریافت بازخوردهای مثبت پس از آن اقدام به عضویت کرده و از سایر مزایای این مجموعه آموزشی بهره ببرند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط ثبت آگهی تدریس خصوصی زبان می‌توانید با شماره تلفن 02166754225 تماس حاصل کرده و یا با ورود به آدرس https://istgahamoozesh.com با کارشناسان ایستگاه آموزش ارتباط برقرار نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید