ایستگاه آموزش
ایستگاه آموزش
تبلیغات موسسات اموزشی

تبلیغات موسسات آموزشی در ایستگاه آموزش

در سال‌های نه چندان دور هیچ‌گونه نیازی به تبلیغات موسسات آموزشی در ایستگاه آموزش وجود نداشت. زیرا تمامی موسسات آموزشی بر حسب نوع عملکرد چندین سال اخیر خود به اعتبار موردنیاز دست پیدا می‌کردند. در ادامه مشتریان به صورت شفاهی به افزایش شهرت و اعتبار مجموعه‌های آموزشی کمک می‌کردند. اما سال‌هاست که دیگر نمی‌توان از این سبک تبلیغاتی برای رشد و نمو فعالیت‌های آموزشی کمک گرفت. حالا دوره فعالیت‌های دیجیتال و آنلاین است. مدیرانی که تمایل دارند در این عرصه شگفت‌انگیز خوش بدرخشند، باید کسب و کارشان را با دنیای مجازی گره بزنند.

اهمیت تبلیغات موسسات آموزشی
با وجود سایت ایستگاه اموزش تمام موسسات آموزشی شانس دیده شدن و طی کردن پله‌های ترقی و پیشرفت را خواهند داشت.

اهمیت تبلیغات موسسات آموزشی در ایستگاه آموزش

هنوز هم استراتژی‌های سنتی بازاریابی و تبلیغات در حوزه آموزش وجود دارد و البته تا حدودی نیز موثر است. البته در حال حاضر اکثر افرادی که از استراتژی‌های سنتی تبلیغاتی استفاده می‌کنند، افراد میانسال هستند. به عبارت دیگر باید گفت جذب  مخاطبان جوان از طریق روش‌های سنتی تبلیغاتی بسیار سخت است. نسل جوان ترجیح میدهند تا تمامی نیازمندی‌های خود را در بستر مجازی جستجو کنند. به همین دلیل است که در چند سال اخیر موسسات آموزشی نگاه جدی‌تری به تبلیغات در بستر اینترنت پیدا کرده‌اند.

عموما انجام تبلیغات در سایت‌هایی که به صورت متمرکز و تخصصی در بخش تبلیغات آموزشی فعالیت دارند، بسیار موثر است. ایستگاه آموزش سالهاست که در حوزه تبلیغات آموزشی فعالیت دارد و با شناخت دقیق لازمه‌های تبلیغاتی این حوزه، به اعتبار و موفقیت زیادی در این عرصه رسیده است.

مدیران موسسات آموزشی با وجود سایت ایستگاه آموزش می‌توانند همان‌طور که پشت میز کار نشسته‌اند و چای عصرگاهی را سر می‌کشند، در هر لحظه شاگردان جدید و زیادی را به مجموعه آموزشی خود جذب کنند و میزان ثبت‌نام‌های خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

بهترین استراتژی تبلیغاتی در حوزه آموزش

با رقابتی شدن تبلیغات در حوزه آموزش دیگر نمی‌توان به دنبال بهترین استراتژی تبلیغاتی گشت. در واقع باید در این حوزه به دنبال بهترین‌ها بود. ایستگاه آموزش به این اصل مهم توجه دارد و همواره در تلاش است تا با طراحی و پیاده‌سازی استراتژی‌های متعدد و موثر در حوزه تبلیغات آموزشی، گامی موثر در پیشرفت کاری موسسات آموزشی بردارد.

دو اصل مهم در تعریف استراتژی تبلیغاتی آموزشی

به طور کلی هر تعداد استراتژی تبلیغاتی در بخش آموزش تعریف شود، باید با توجه به دو اصل مهم شکل بگیرد. هدف اول از طراحی تمامی استراتژی‌ها محافظت از شاگردان قدیمی و تبدیل آن‌ها به مشتریان بالقوه است و هدف دوم ایجاد راه‌کارهای هیجان‌انگیز برای جذب مشتریان تازه است. استراتژی‌هایی که با توجه به این دو اصل مهم طراحی شده باشند، بی شک با بالاترین میزان بازدهی همراه خواهند بود.

عملکرد هوشمندانه ایستگاه آموزش برای تبلیغات موسسات آموزشی

ایستگاه آموزش از همان روزهای اولیه فعالیت خود، سعی بر آن داشت تا نیروهای خود را از میان افراد مسلط به امر آموزش و مباحث تبلیغاتی انتخاب کند. از همین رو تمامی کارشناسان این مجموعه در تلاشند تا به خوبی نیازمندی‌های دانشجویان، دانش آموزان و علاقه‌مندان به کسب علم را شناسایی کنند و از این نیازمندی‌ها برای طراحی استراتژیهای تبلیغاتی موثر کمک بگیرند.

نکات قابل توجه در زمان انتخاب موسسات آموزشی

به طور کلی تمامی متقاضیان دریافت خدمات آموزشی پیش از انتخاب مجموعه مورد نظر به چند المان توجه دارند. برخی از مهم‌ترین موارد قابل توجه برای این افراد عبارتند از:

  • محیط آموزشی
  • کادر آموزشی
  • هزینه کلاس‌های آموزشی
  • نظرات شاگردان قدیمی
  • نتایج به دست آمده پس از اتمام کلاس‌های آموزشی
  • و …

کارشناسان ایستگاه اموزش به تمامی این موارد توجه دارند و در تلاشند تا با آمارگیری‌های دقیق در خصوص موارد ذکر شده، بهترین راهنمایی را پیش از انجام تبلیغات به موسسات آموزشی ارائه دهند.

بودجه لازم برای تبلیغات آموزشی

موضوع بسیار مهمی که اکثر موسسات آموزشی پیش از تبلیغات به آن توجه دارند، مربوط به هزینه‌های لازم برای اجرایی کردن تبلیغات است. در حال حاضر شیوه‌های زیادی برای تبلیغات وجود دارد. از چاپ آگهی در روزنامه‌ها گرفته تا انجام تبلیغات توسط بلاگرهای آموزشی، به بهتر دیده شدن فعالیت موسسات آموزشی کمک می‌کند. البته که تعداد زیادی از این روش‌های تبلیغاتی سنتی و مدرن هزینه‌های تبلیغاتی بالایی دارند و گاهی اوقات نیز با نتیجه مطلوب همراه نیستند.

انجام تبلیغات در سایت‌هایی مثل ایستگاه آموزش به صورت تخصصی به دیده شدن موسسات آموزشی کمک می‌کند. ضمن اینکه با داشتن هزینه‌های پایین تبلیغاتی با بازدهی بسیار بالایی همراه است. بالا بودن بازدهی به این علت است که عموما مخاطبان سایت‌های آگهی‌های آموزشی افرادی هستند که به دنبال خدمات آموزشی می‌گردند. در واقع می‌توان با تبلیغاتی هوشمندانه این مخاطبان را به مشتریان بالقوه تبدیل کرد.

کارشناسان ایستگاه اموزش به صورت کاملا جدی به ساخت استراتژی‌های خلاقانه و تازه برای موسسات آموزشی مشغول هستند.

استراتژی‌های خلاقانه برای موسسات آموزشی
کارشناسان ایستگاه اموزش به صورت کاملا جدی به ساخت استراتژی‌های خلاقانه و تازه برای موسسات آموزشی مشغول هستند.

تبلیغات موسسات آموزشی در ایستگاه آموزش

مراجعه به سایت ایستگاه آموزش برای تمام دانشجویان، دانش آموزان، علاقه‌مندان به آموزش، مدرسین و موسسات آموزشی مناسب است. تمامی افراد چه در جایگاه شاگرد و چه در جایگاه استاد می‌توانند با مراجعه به این سایت به نیازمندی‌های آموزشی خود پاسخ دهند.

اعتبار و شهرت سایت ایستگاه اموزش به قدری زیاد است که مهم نیست موسسه آموزشی در کدام نقطه از ایران واقع شده است. قرار گرفتن تبلیغات هر موسسه آموزشی در سایت ایستگاه آموزش به معنای جذب شاگردان زیادی از اقصی نقاط ایران خواهد بود.

آمار بازدید روزانه از این رسانه انحصاری تبلیغات آموزشی بسیار بالاست. همین موضوع موجب شده است تا اغلب موسسات آموزشی موفق که به دنبال بهتر دیده شدن هستند، این سایت را برای تبلیغات آموزشی خود انتخاب کنند. افرادی که اطلاعات کافی در خصوص تبلیغات موسسات آموزشی در ایستگاه اموزش ندارند، می‌توانند با شماره 02166754225 تماس بگیرند و سوالات خود را از کارشناسان این مجموعه بپرسند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید