ایستگاه آموزش
ایستگاه آموزش
آموزش مکاتبه ای فرانسه با استاد و تمرین

توضیحات آگهی

آموزش مکاتبه ای فرانسه با استاد و تمرین

هم اکنون با توجه به احساس نیاز فراگیری یک و شاید چند زبان خارجی در جامعه و با توجه به مشغله زیاد زندگی و عدم زمان کافی جهت مراجعه به کلاسهای متعدد و پر جمعیت و احساس نیاز زبان آموزانی که با من در طول 8 سال سابقه تدریس با من در تماس بوده اند به نگارش متدی اقدام نمودم که برای برخی مهارتهای خاص و سطوح مشخص از راه مکاتبه ای کلاسهای یادگیری زبان انگلیسی و فرانسه را برگزار نمایم.

پس از اخذ مدرک کارشناسی از دانشگاه علامه طباطبایی به تدریس زبان فرانسه علاقمند شده و به فراگیری دوره های آموزش زبان فرانسه در بخش فرهنگی سفارت فرانسه پرداختم.از اسفند سال 1386تدریس زبان فرانسه به کودکان و برزگسالان را آغاز کردم پس از مدتی از بین معلمان فرانسه برای دوره استادی معلمان فرانسه توسط بخش فرهنگی سفارت فرانسه انتخاب شده و موفق به دو بورس تحصیلی در مرکز مطالغات آموزشی شهر نانت و سور شدم.آشنابی با استادانی همجون
خانمHélène Vanthier و آقای Roux که نقش برجسته ای در پیشرفت حرفه ای من داشتند.
من را بر آن داشت که به ادامه تحصیل در دانشگاه سوربون پاریس 3 در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان فرانسه به غیر فرانسوی زبانان بپردازم و اطلاعات حرفه ای خود را فزونی بخشم و با روش های نوین تدریس آشنا شوم . چندی بعد بر روی دستگاه همراه معلم چارستون کار کرده تا کودکانی که به معلم دسترسی ندارند بتوانند زبان فرانسه را بدون حضور معلم و یا یک دستگاه صوتی و تصویری فرا گیرند. هم اکنون به تدریس به معلمان فرانسه اشتغل داشته و با بیش از صد انجمن زبان فرانسه در سرتاسر جهان برای به روز رسانی و مبادله اطلاعات نوین آموزشی و بالا بردن جذابیت کلاسها همکاری دارم .و همچنین به عنوان نماینده ایران با مجله paroles des jeunes همکاری می نمایم.
شیوه این متد که به کودکان اختصاص دارد بر اساس روش های نوین تدریس نگاشته شده است که چهار مهارت خواندن نوشتن ، شنیدن و صحبت کردن را در بر می گیرد.
برای بزرگسالان نیز در حال تالیف و چاپ متدی هستم که بتوانند با حضور یا بدون حضور معلم فرانسه را یاد بگیرند. هزینه اموزش مکاتبه ای بدون تماس تلفنی با معلم ماهیانه 50000 هزار تومان و برای سطح متوسط و پیشرفته 70000 تومان می باشد که با توجه به سطح زبان آموز بعد از ثبت نام هر روز یک درس همراه تمرینها و پاسخها به آدرس ایمیل ایشان ارسال می گردد . و هزینه آموزش مکاتبه ای همراه با مکالمه تلفنی ماهیانه برای سطح مبتدی 100000 تومان و برای سطح متوسط و پیشرفته 150000 تومان است که در مقابل وقت و هزینه کلاسهای خصوصی که به طور میانگین جلسه ای 55000 هزار تومان به من پرداخت می شود مبلغ بسیار ناچیزی است که اگر کلاسها را به طور پیوسته و با جدیت دنبال کنند حتی اثر آن از کلاسهای خصوصی بالاتر است چرا که در کلاسهای خصوصی به علت کمبود وقت و هزینه زیاد بیش از 2 جلسه امکان پذیر نیست اما در آموزش مکاتبه ای شما هر روز کلاس خواهید داشت و می توانید سریعتر پیشرفت کنید. بعد از ثبت نام شماره ثابت به ایشان داده شده می توانند با معلم تماس داشته و روزانه در ساعات تعیین شده ده دقیقه مکالمه تلفنی داشته باشند و اشکالات خود را مطرح کنند که به ایمیل ایشان ارسال می شود. تمام درس ها همراه با تصویر و صدا بوده و گرامر به زبان فارسی توضیح داده می شود.
همچنین سه جلسه اولیه هر دوره بطور آزمایشی و رایگان برای هر زبان آموز که iدرس ایمیل و درخواست خود را ارسال نماید انجام خواهد گرفت. در ادامه می خواهم کمی به دلایل یادگیری زبان فرانسه بپردازم.

1-تکلم به زبان فرانسوی امتیاز خوبی برای موفقیت تحصیلی در فرانسه است حتی اگر برای ادامه تحصیلات عالی در این کشور لزوما به تسلط به این زبان نیاز نباشد. با اینحال توجه داشته باشید: عدم آشنایی به این زبان یکی از نخستین دلایل شکست دانشجویان خارجی دراین کشور است به ویژه در رشته های علوم انسانی و حقوق.

2-زبانی که در سراسر جهان به آن تکلم می شود .
بیش از 260 میلیون نفر در پنج قاره به زبان فرانسوی صحبت می کنند. در حدود 70 کشور در جهان زبان فرانسوی زبان رسمی یا یکی از زبان های رسمی است. در عین حال زبان خارجی ای است که پس اززبان انگلیسی بیشترین طرفدار را میان زبان آموزان دارد. فرانسه دارای بزرگترین شبکه موسسات فرهنگی خارج از این کشور است که در آن ها زبان فرانسوی به بیش از 750000 نفر در سال آموزش داده می شود.

3-زبان دیگر روابط بین الملل است.زبان فرانسوی در عین حال زبان کار و زبان رسمی در سازمان ملل ، اتحادیه اروپا ، یونسکو ، ناتو ، کمیته بین المللی المپیک یا صلیب سرخ بین المللی است.

4-زبان فرهنگ می باشد.زبان فرانسوی ، زبان بین المللی تئاتر ، هنرهای بصری ، رقص ، معماری ، آشپزی ، مد و… است. تسلط به زبان فرانسوی نه تنها یعنی دسترسی به نسخه اصلی مهم ترین متون ادبیات فرانسه و فرانسوی زبان بلکه یعنی دسترسی به سینما و ترانه های موسیقی.

5-زبانی برای یادگیری زبان های دیگر. با یادگیری زبان فرانسوی می توانید به آسانی زبان های دیگر لاتینی را مثل اسپانیولی ، ایتالیایی ، پرتغالی یا حتی رومانیایی را بیاموزید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش مکاتبه ای فرانسه با استاد و تمرین”