ایستگاه آموزش
ایستگاه آموزش
آموزش خصوصی انگلیسی توسط استاد خانم

توضیحات آگهی

آموزش خصوصی انگلیسی توسط استاد خانم

مکالمه روان زبان انگلیسی توسط استاد خانم با تجربه در کرج
دارای مدرک TTC
قیمتهای کلاسها طبق توافق دو طرف خواهد بود.
با استفاده از منابع آموزشی مفید و فیلمهای جانبی یادگیری زبان بسیار مفرح و مفیدتر خواهد شد.

مزایای کلاس خصوصی

1-در آموزشگاه ها دوره های آموزش را به درازا می کشانند در حالیکه زمان آموزش را می توان در کلاس خصوصی تا چند برابر کاهش داد.
2- کلاسهای عمومی برای هر دانشجو حدودا 7 دقیقه زمان جهت تمرین مکالمه وجود دارد در حالیکه این زمان در آموزش خصوصی حداقل به 90 دقیقه مفید می رسد.

3- با در نظر گرفتن از بین رفتن وقت در کلاس عمومی و اتلاف وقت در رفت و آمد ها به آموزشگاه هزینه کلاس عمومی بیشتر از خصوصی می شود .

4-با نظر به اینکه داشتن استاد خوب در کلاس کاملا” اتفاقی می باشد و مدیریت آموزشگاه برای شما مدرس انتخاب می نماید در حالیکه در کلاس خصوصی این خود شما هستید که مدرس را انتخاب می کنید.

5 -یکی از خصوصیات معلمان قوی ، توانایی آنان در شکستن مسائل پیچیده و ساده‌سازی و قابل فهم نمودن مسائل است . همه می دانند که ادامه آموزش در آموزشگاه با استاد ممتاز ضمانتی ندارد و اکثرا” منجر به تعویض مدرس می شود در حالیکه به محض یافتن مدرس مورد نظر اطمینان دارید که تا حتی تا مرحله پیشرفته نیز مدرس همراه شما خواهد بود.

6- اگر معلم یک فضای مناسب برای دانش‌آموز ایجاد نماید استعدادها و قابلیت‌های دانش‌آموز شکوفا می‌گردد. افراد مختلف با روحیات ، سن ، وسلایق متفاوت شروع به یادگیری زبان می کنند و به این دلیل مدرس مجبور به انتخاب فقط یک روش تدریس نموده و منجر به پایین آمدن بازدهی کلاس می شود.

خانم میرزایی 09351153223

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش خصوصی انگلیسی توسط استاد خانم”