ایستگاه آموزش
ایستگاه آموزش
موسسه علمی ، پژوهشی سپهر دانش

توضیحات آگهی

موسسه علمی ، پژوهشی سپهر دانش

مشاوره تخصصی پایان نامه (کلیه رشته ها)
موسسه علمی ، پژوهشی سپهر دانش فعالیت خود را به صورت محدود از سال 1385 با عده ای معدود از جوانان با انگیزه ی دانشگاه تهران آغاز نمود..
در ابتدا عمده پروژه های انجام شده در دو رشته ی مهندسی شیمی و کامپیوتر بود. با گذشت زمان و گرد هم آمدن متخصصین جوان کشور به لطف خدا دامنه ی فعالیت گروه افزایش پیدا کرده و هم اکنون بعد از 8 سال مفتخریم که جزو موسسه هایی می باشیم که به صورت جامع و به روز در تمامی رشته های فنی مهندسی و به صورت تخصصی در رشته های علوم انسانی مانند حقوق (تمام گرایش ها) ، علوم سیاسی ، روابط بین الملل و مطالعات منطقه ای فعالیت می کنیم.
لازم به ذکر است موسسه سپهر دانش در قبال پروژه هایی که برای اشخاص انجام می دهد تعهد آموزش دارد و تلاش می کند سطح آگاهی علمی دانشجویان را افزایش دهد. همچنین آمادگی این را دارد که از میان هر یک از پایان نامه هایی که در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا انجام می دهد بسته به نظر دانشجویان گرامی مقالات ISI و علمی پژوهشی تهیه کرده و ضمانت پذیرش و تایید دارد.

خدمات تخصصی موسسه سپهر دانش
1.مشاوره درانتخاب موضوع پروژه پایانی مقطع ارشد و دکتری با در نظر گرفتن علاقه عدم تکرار موضوع و توانایی دفاع دانشجو با استخراج از منابع بدیع و بروز شده توسط مرکز پژوهشی سپهر دانش

2.مشاوره در نگارش طرح پیشنهادی (پروپوزال) در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت در دانشگاه های داخل و خارج از کشور

3.مشاوره در نگارش فصول پایان نامه شامل پایان نامه حقوق,پایان نامه علوم سیاسی,پایان نامه مدیریت,پایان نامه دکترای حقوق,پایان نامه دکترای علوم سیاسی,پایان نامه مدیریت و رشته های مدیریت,پایان نامه رشته های فنی,پایان نامه مطالعات منطقه ای,پایان نامه ارتباطات,پایان نامه تاریخ

سپهر دانش سرویس های خود را با تکیه و تاکید بر پشتیبانی و پی گیری و کنترل و نظارت مستمر به همه دانش جویان و دانش آموختگان در سراسر کشور ارائه می کند.

جهت مشاوره تلفنی رایگان لطفا با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمائید.

امید است در موفقیت شما سروران عزیز بتوانیم گامی هر چند کوچک برداشته باشیم.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “موسسه علمی ، پژوهشی سپهر دانش”