ایستگاه آموزش
ایستگاه آموزش
آموزش مقاله نویسی ISI

توضیحات آگهی

آموزش مقاله نویسی ISI

دوره جامع مقاله نویسی ISI

مدیران ایده پرداز دوره های جامع مقاله نویسی ISI را با بهره گیری از مجرب ترین اساتید این حوزه برای اولین بار در کشور برگزار نموده است. از دوره های برگزار شده می توان به ارائه سطح اول در تاریخ های 22/8/92 و همچنین برگزاری ورک شاپ های مربوطه اشاره کرد که با استقبال بی نظیر علاقمندان روبرو گردید و در پایان دوره ، گواهینامه معتبر از مرکز آموزش بازرگانی به شرکت کنندگان اعطا گردید .از این رو قصد داریم با برگزاری دوره های دوم در سطوح جامع و با بهره گیری از مجرب ترین اساتید کشوری در حوزه مطالعات و پژورهش به نیاز علاقمندان پاسخ دهیم.

مقاله نویسی چیست؟

مقاله نویسی مشتمل بر مجموعه تلاش‌هایی است که با واکاوی منابع ، الگوها ، و مطالعات صورت گرفته ، به طرح ریزی برای نگارش مقاله با رویکرد بین المللی وISI می‌پردازد. در چند سال اخیر نوشتن مقالات ISI در محافل علمی و تحقیقات کشور بعنوان یک هدف مهم ویا بهتر بگویم بعنوان یک مشکل پیچیده در آمده است. بعضی ها برای کسب درجات علمی در دانشگاه ها ، برخی برای ارزشیابی مدارک تحصیلی و برخی دیگر برای جذب شدن در هیئت های علمی و یا برای ادامه تحصیل در دانشگاه های داخلی یا خارجی نیاز به چاپ مقالات خود در یکی از مجلات نمایه شده در ISI دارند. هم اکنون وزارت علوم تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت و درمان کشورمان ارزش ویژه ای را برای دارندگان مقالات ISI قائل شده اند ، ولی برای خیلی ها نمی دانند چرا مقالاتی را که می نویسند مورد پذیرش مجلات ISI قرار نمی گیرند.
لازم به ذکر است که مقالات ISI دارای یک ساختار علمی خاص هستند که هر محقق و دانشجو باید آنها را رعایت کند. ممکن است مقاله ای در مجلات داخلی چاپ شود ولی در مجلات ISI مردود شود. علت این امر این نیست که تحقیق دارای ساختار علمی نیست بلکه عموما علت این است که مقاله از ساختار استاندارد ISI برخوردار نیست.
تمرکز دوره مقاله نویسی با رویکرد ISI بر این است که با تعریف چهارچوب دقیق و جامع مقاله نویسی با رویکرد های بین المللی و ISI ، مجموعه ای از تجربیات نویسندگان و پژوهشگران موفق را در اختیار محققین ، اساتید و دانشجویان کشور عزیزمان قرار دهیم چرا که مطمئن هستیم محققین و دانشجویان مقاطع مختلف دانشگاهی کشور از قابلیت پژوهشی بالایی برخوردار هستند و همکاری با ما در این زمینه سبب موفقیت بیشتر در انتشار مقالات ایرانیان در مجلات علمی معتبر جهان خواهد شد.
یشتو
برای کسب اطلاعات و ثبت نام در دوره به سایت WWW.ISIACADEMY.COM مراجعه فرمایئد.

مشاوره ۸۸۹۳۸۶۵۳- ۰۲۱
ثبت نام ۸۸۹۳۲۲۶۵ – ۰۲۱
پشتیبانی ۸۸۹۳۲۱۱۵ – ۰۲۱

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش مقاله نویسی ISI”