ایستگاه آموزش
ایستگاه آموزش
مرکز آموزش الکترونیک زیر نظر انستیتو ایزایران با مدرک رسمی

توضیحات آگهی

مرکز آموزش الکترونیک زیر نظر انستیتو ایزایران با مدرک رسمی

آموزش الکترونیک همراه با جزوه و سی دی به کارآموزان میباشد.
آموزش بصورت عملی و کاملا کاربردی ویژه بازار کار میباشد.
آموزش الکترونیک SMD و DIP زیر شاخه و پیش نیاز دوره های تعمیرات برد میباشد.
بطور معمول اول و پانزدهم هر ماه دوره الکترونیک برگزار میگردد.
آموزش برای عزیزان شهرستانی با خوابگاه میباشد.
جهت اطلاع از شروع دوره با شماره 02188909606 و 09199059532 تماس حاصل فرمایید.
سایت ثبت نام: www.tamir.asia
___________________________
برخی از مطالب کوتاه کلاس الکترونیک:
آموزش شناخت دیود شاتکی:
دیود شاتکی یا دیود حامل داغ (Schottky diode) (نام گذاری شده به افتخار دانشمند آلمانی Walter H. Schottky) یک دیود نیمه هادی با افت ولتاژ پایین در حالت بایاس مستقیم و سرعت کلید زنی بسیار سریع می‌باشد. هنگام عبور جریان الکتریکی از دیود مقداری افت ولتاژ در دو سر دیود ظاهر می‌شود.
زمان بازیابی معکوس:
مهمترین تفاوت بین دیود های پیوند p-n و دیود شاتکی در زمان بازیابی معکوس آنها است. یعنی هنگامی که دیود از حالت هدایت به حالت قطع تغییر حالت می دهد.
آموزش شناخت دیود زنر:
دیود زنر (Zener Diode) یک نوع ویژه از دیود است که اجازه می دهد تا جریان الکتریک در یک جهت به جلو برود و کاربرد آن به عنوان یک دیود ایده آل است ، اما ویژگی این دیود این است که همچنین اجازه میدهد که جریان الکتریک در جهت معکوس، وقت زمانی که ولتاژ بالاتر از یک مقدار مشخص باشد حرکت کند. نام این ولتاژ مشخص “ولتاژ شکست” ، “ولتاژ زانو” و یا “ولتاژ دیود زنر” است.
دیود زنر کاتدی
دیودهای زنر به طور گسترده ای برای تنظیم ولتاژ در سراسر مدارهای کوچک و به عنوان تنظیم کننده های شنت استفاده می شود. هنگامی که به طور موازی با یک منبع ولتاژ تغییر پذیر به طوری که آن معکوس و یک پهلو متصل شود. زمانی که ولتاژ به ولتاژ شکست معکوس دیود می رسد، به خاطره امپدانس نسبتا کم دیود جریان الکتریک ثابت میماند و ولتاژ دو سر دیود به آن ولتاژ است.
آموزش سیم پیچ و سلف :
هرگاه از یک سیم جریان عبور کند در اطراف سیم یک میدان مغناطیسی ایجاد می شود . اگر مقدار جریان ثابت باشد ، شدت میدان مغناطیسی در هر نقطه از اطراف سیم ثابت خواهد بود . همچنین در این حالت جهت میدان مغناطیسی نیز همواره ثابت خواهد بود .
___________________________
بعد از دوره الکترونیک میتوانید وارد رشته های زیر شوید ؛ کلیه رشته ها دارای مدرک معتبر است.
دوره های آموزش تعمیرات سخت افزار بوردهای SMD (کارگاهی و عملی)
آموزش تعمیرات مادربرد ، آموزش تعمیر هارد ، آموزش تعمیر لپ تاب ، آموزش تعمیرات پاور ، آموزش تعمیر تجهیزات شبکه ، آموزش بازیابی اطلاعات ، آموزش تعمیر UPS ، آموزش تعمیر سیستم های امنیتی ، آموزش تعمیر تبلت ، آموزش تعمیر شارژر ، آموزش تعمیر سانترال ، آموزش تعمیر تلفن رومیزی ، آموزش تعمیر گوشی
آموزش دوره های تعمیرات تجهیزات اداری
آموزش تعمیرات پرینتر سوزنی ، آموزش تعمیر پرینتر لیزری ، آموزش تعمیر پرینتر جوهرافشان ، آموزش شارژ کارتریج لیزری ، آموزش مخزنی کردن کارتریج ، آموزش تعمیر ریسوگراف ، آموزش تعمیر پلاتر ، آموزش تعمیرات دستگاه بنر ، آموزش تعمیر دستگاه ایندور ، آموزش تعمیر صندوق فروشگاهی ، آموزش تعمیر پولشمار
آموزش دوره های نصب و راه اندازی
آموزش نصب کولرگازی ، آموزش نصب سانترال ، آموزش نصب حضور و غیاب ، آموزش نصب دزدگیر ، آموزش نصب دوربین مداربسته ، آموزش نصب شیشه بالابر خودرو ، آموزش نصب شبکه

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مرکز آموزش الکترونیک زیر نظر انستیتو ایزایران با مدرک رسمی”