ایستگاه آموزش
ایستگاه آموزش
تخصصی ترین و مجهزترین مرکز تعمیرات مادربرد لپ تاپ (مادربرد نوت بوک) و کامپیوتر رومیزی

توضیحات آگهی

تخصصی ترین و مجهزترین مرکز تعمیرات مادربرد لپ تاپ (مادربرد نوت بوک) و کامپیوتر رومیزی

کارگاههای مجهز و تعمیرگاه کامتک با داشتن ابزارها و لوازم حرفه ای براحتی و با اطمینال دستگاه لپ تاپ شما را تعمیر میکند. در این مرکز تعمیرات لپ تاپ سعی شده از قطعات اصلی روی لپ تاپ برای تعمیر استفاده شود. برخی میگویند از کجا میدانید قطعات لپ تاپ اصلی است؟
این مرکز دارای بانک سخت افزاری کامل از لپ تاپ های قدیمی و جدید خراب است که وقتی مشتری نوت بوک خود را برای تعمیر به این مرکز میآورد و قطعه ای نیاز دارد از این دستگاههای اوراقی استفاده کرده و قطعات سالم آنرا روی لپ تاپ های معیوب قرار میدهیم. این کار باعث میشود که لپ تاپ شما با قطعات اصلی کارخانه تولید کننده تعمیر شود.
نکته مهمتر در تعمیرات بعد از استفاده از قطعات اصلی در لپ تاپ داشتن ابزارها و تجهیزات حرفه ای است. تجهیزات تعمیرات لپ تاپ کدام است؟
حتی بازکردن لپ تاپ مخصوصا نوت بوک اپل یا لپ تاپ سونی و دیگر برندها نیاز به ابزارهای خوب دارد. خراب نکردن پیچ ها و هرز نکردن آنها با پیچ گوشتی های مخصوص ترچدار بسیار مهم است. این پیچ گوشتیها برقی است و در پایان سفت کردن پیچ استپ میکند که پیچ هرز نشود. همچنین از سریهای فولادی خوب و مخصوص استفاده میشود. ابزارهای باز کردن، درآوردن و تعویض مادربرد، هارد، درایو و ال سی دی لپ تاپ در تعمیرات آن بسیار مهم است. همچنین دستگاه بی جی ای ماشین برای برداشتن چیپ ها و آی سی های گرفیک مادربرد لپ تاپ بسیار حائز اهمیت در کارگاه تعمیرات لپ تاپ کامتک است. مسئله مهم در تعمیرات لپ تاپ چیست؟
بعد از ابزارهای تخصصی و قطعات اورجینال در تعمیر لپ تاپ مهمترین مسئله داشتن دانش و تجربه در تعمیرات لپ تاپ استو چراکه خیلی از تعمیرکاران ممکن است دارای تحصیلات آکادمیک باشند ولی تجربه در تعمیرات لپ تاپ ندارند و با صحیح و خطا تعویض کردن قطعات میخواهند به نتیجه در تعمیرات برسند که این امر بسیار اشتباه است و منجر به ضررهایی برای مشتری میشود. کامتک دارای تعمیرکاران جوان و با تجربه بلای ۸ سال بسیار تمیز و در سریع لپ تاپ شما را عیب یابی ، اعلام هزینه و تعمیر میکنند. برای تعمیر لپ تاپ به کجا مراجعه کنیم:
در اصل برای اینکه به بهترین حالت لپ تاپ با ارزش خود را تعمیر کنیم بهتر است مراکزی مراجعه کنید که دارای مجوز رسمی از اتحادیه بوده و دارای پروانه کسب میباشند و مواردی مانند داشتن قطعات و لوازم و ابزارهای مجهز و تعمیرکاران خوب را مورد اهمیت قرار دهید. در صورت خرابی لپ تاپ چه کسانی پاسخگو هستند؟
در تعمیرات لپ تاپ کسانی میتوانند به بهترین نحوه دستگاه شما را سالم تحویل دهند که دارای تجربه طولانی و متخصصی مجرب و ابزارهای حرفه ای هستند.
برندهای مختلف برای تعمیر لپ تاپ به این مرکز میآید. در این مرکز تعمیر لپ تاپ توشیبا، تعمیرات لپ تاپ وایو، تعمیر لپ تاپ اپل، تعمیرات لپ تاپ ایسر، تعمیر نوت بوک سونی، تعمیر لپتاپ لنووا، تعمیر لپ تاپ ایسوس و تعمیرات لپ تاپ دل و تعمیر نوت بوک اچ پی در این مرکز انجام میشود.
بیشترین خرابی روی لپ تاپ مختص به تعمیرات کارت گرافیک نوت بوک، تعمیرات هارد نوت بوک، تعمیر ال سی دی شکسته لپ تاپ، تعمیرات چیپ جنوبی، تعمیرات مادربرد لپ تاپ، تعمیر درایو لپ تاپ، تعمیرات وایرلس، تعمیر بلوتوث لپ تاپ و تعمیرات اسپیکر لپ تاپ میباشد. همچنین تعویض صفحه نمایش و تعویض باتری و لولای شکسته لب تاب نیز در این مرکز قابل انجام میباشد.

در صورت اعلام قیمت و هزینه تعمیر لپ تاپ با شماره های ما تماس گرفته و حضوری لپ خود را جهت تشخصی عیب بیاورید. سعی کرده ایم دربازه زمانی 48 ساعت به مشتریان اعلام هزینه ، عیب یابی و تعمیر کنیم.
بیشتر مشتریان این مرکز را همکاران و واردکنندگان تشکیل میدهند. بطور معمول برای این عزیزان و مشتریان مهلت تست و گارانتی در نظر گرفته میشود.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++
کــــــــــــــــــــــامتک

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.
021-88909606
09199059532
www.tamiraat.com/laptop-repair-training/
آدرس: تهران، میدان ولیعصر، مجتمع تجارت ایرانیان

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ در قم، تعمیرات لپ تاپ در شیراز،‌ نمایندگی تعمیرات نوت بوک مشهد،‌ نمایندگی تعمیرات لپ تاپ اصفهان، تعمیرگاه لپ تاپ در ارومیه، تعمیرات لپ تاپ در قزوین و نمایندگی تعمیرات نوت بوک مازندران زیر نظر شرکت کامتک میباشند. جهت اطلاعات تماس بگیرید.


دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تخصصی ترین و مجهزترین مرکز تعمیرات مادربرد لپ تاپ (مادربرد نوت بوک) و کامپیوتر رومیزی”