ایستگاه آموزش
ایستگاه آموزش
آموزش نصب کرکره برقی

توضیحات آگهی

آموزش نصب کرکره برقی

بخشی از آموزشگاه کامتک مجهز به آموزش نصب و راه اندازی انواع کرکره برقی می باشد. در کامتک شما میتوانید بصورت عملی با انواع کرکره برقی آشنا شوید آنها را نصب و عیب یابی کنید. همچنین در دوره نصب با تولید کنندکان پروفیل های آلومینیومی کرکره برقی و قیمت آنها و نحوه اعطای نمایندگی به شهرستانها آشنایی می شوید. کپی ریموت و اشکالات سخت افزاری در همین دوره به کارآموزان آموزش داده میشود.

عکس درب برقی

سيستم هاي درب بازکن اتوماتيک جهت رفاه بيشتر و همچنين با اهداف حفاظتی و امنيتی در مکانهای مختلف بر روي انواع گوناگون درب ها مانند درب گاراژ ، درب حياط ، درب ورودي ساختمان و حتي درب اتاق هاي ساختمان ( برای افراد معلول) نصب و مورد استفاده قرار مي گيرد. بعد از نصب اين سيستم ها مي توان تنها با فشار دادن شستی روي يک ريموت کنترل از فاصله مناسب درب را باز و بسته کرد و يا با نصب سنسورهای خاصی هنگام عبور و مرور در را به طور اتوماتيک باز و بسته کرد. انواع مختلف درب هایی که اين سيستم ها را مي توان روی آن نصب کرد به قرار زير است:

درب هاي کشويي (ريلي) (SILIDING DOOR) : اين دربها يک تکه بوده و روي ريلي در پايين درب لغزيده و به چپ و راست حرکت می کنند.
درب هاي لولايي (SWING DOOR) : دربهايي هستند که به صورت دو لنگه يا تک لنگه حول يک لولا حرکت افقي دارند.
درب هاي چند تکه (SECTIONAL DOOR): اين درب ها به صورت تکه های افقی روی هم قرار مي گيرد و هنگام باز شدن به بالا حرکت کرده و سپس ۹۰ درجه چرخيده و موازات سقف قرار مي گيرند.
درب هاي يک تکه چرخان (TILT DOOR): اين درب ها به طور يکپارچه با حرکت عمودی حول دو نقطه در طرفين چرخيده و به موازات سقف قرار مي گيرند.
درب هاي کرکره ای (ROLLER DOOR) : اين دربها با چرخيدن حول يک محور در بالا جمع مي شوند.( مانند کرکره های مغازه ها)
برای باز و بسته کردن انواع مختلف درب ها سيستم هایی با مکانيسم های متفاوت طراحي شده است ولی اکثر سيستمها از نوع الکترومکانيکی می باشند. قسمتهاي اصلي يک سيستم درب بازکن اتوماتيک با مکانيسم الکترومکانيکی به صورت زير است:

موتور الکتريکی
قسمت مکانیکی يا گیربکسی
برد الکترونيکی
تجهيزات ايمنی
‏شستي هاي کنترل دستی
ريموت کنترل
دربهای سکشنال پارکینگی با سیستم حرکتی ویژه و قرار گرفتن در زیر سقف به هنگام باز شدن باعث می شود بتوان ازحداکثر فضای پارکینگ استفاده نمود. این درب ها با طرح های مختلف ، ساختمانی مدرن و زیبا را به همراه می آورند. پنل های این درب ها دارای دو جداره فلزی می باشند که بین این دو به وسیله 40 میلیمتر عایق پولی یورتان پر شده است. این ترکیب باعث شده است تا درب سکشنال عایقی در برابر صوت و حرارت باشد. از دیگر قابلیت های این درب میتوان به موارد زیر اشاره نمود :نصب درب پارکینگ

دارای سیستم Anticrush ، محافظ در برابر برخورد ( در صورت وجود شی‌ء در زیر درب سیستم به صورت خودکار جهت حرکت درب را معکوس می‌نماید )
مجهز به سیستم ضد سرقت Posilock
مجهز به سیستم خلاص کننده دستی که در صورت قطع برق امکان باز و بسته کردن درب را فقط از داخل پارکینگ به سهولت میسر می نماید .
سیستم حرکتی با طراحی ویژه برای به حداقل رساندن اصطکاک ، لرزش و صدا
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02188933539 و یا 09199059532 تماس حاصل فرمایید.
آدرس سایت: www.comtech.ir

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش نصب کرکره برقی”