ایستگاه آموزش
ایستگاه آموزش
آموزش تعمیرات کاغذ خردکن | آموزش تعمیرات سی دی خردکن

توضیحات آگهی

آموزش تعمیرات کاغذ خردکن | آموزش تعمیرات سی دی خردکن

کامتک اولین و حرفه ای ترین مرکز آموزشی تعمیرات لوازم ماشین آلات اداری در ایران می باشد. کارآموزان با گذراندن این دوره با روش های نصب و تعمیر انواع این دستگاهها آشنا میشوند و میتوانند به راحتی انها را عیب یابی و تعمیر کنند. همچنین در این دوره با واردکنندگان این محصولات که در ایران هستند کاملا آشنا شده و میتوانند با آنها همکاری داشته باشند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02188933539 و یا 09199059532 تماس حاصل فرمایید.
آدرس سایت: www.comtech.ir
تعمیر کاغذ خردکن کاغذ خردکن آموزش تعمیرات لوازم فروشگاهی
شروع دوره آموزش تعمیرات کاغذ خردکن با شناخت و مدلهای آن می باشد
Shredder ها یا خردکن ها در ساده ترین شکل خود ابزارهائی هستند که با بریدن و تغییر شکل کاغذ ها مانع از بازیابی دوباره آنها می گردند در ساختار تمامی خردکن ها و فارغ از رده قیمتی دستگاه، تیغه های چند گانه منظمی وجود دارد که بسته به نوع استفاده، امکان برش کاغذ در جهت های مختلف و با فرم های گوناگون را فراهم می آورند . طیف متنوع استفاده کنندگان این وسیله از کاربران خانگی با استفاده های محدود تا کاربران حرفه ای با سطوح بالای مدیریتی و امنیتی گسترده گردیده است که نگفته پیداست که با بالا رفتن امکانات دستگاه با قیمت های بالاتری نیز در هر رده مواجه هستیم .

کاربران خانگی و ادارات کوچک با حداکثر 3 کاربر
کاربری اداری با استفاده متوسط با حداکثر 10 کاربر
کاربری اداری پر کار با بش از 10 کاربر
کاربری صنعتی
کاربری خانگی و ادارات کوچک با حداکثر 3 کاربر
در یک بررسی کلی کاربران خانگی کاغذ خردکن به دسته افرادی گفته می شود که در طول روز احتیاج به خرد کردن حداکثر 100 برگ کاغذ معمولی را با حداکثر با 3 کاربر داشته باشند. سایزهای استاندارد برای دهانه ورود کاغذ یا (Throat) تا رقم 8.75 اینچ (222 میلیمتر) برای کاربران خانگی در نظر گرفته می شود. همچنین کاغذ خردکن هایی با نوع برش رشته ای نیز بهترین گزینه در بین انواع برش برای این دسته از کاربرد ها است.سی دی خردکن

کاربری اداری با استفاده متوسط با حداکثر 10 کاربر
میزان استفاده کاربران صنعتی و اداری کاغذ خردکن با استفاده متوسط به به 3500 تا 14000 برگ کاغذ بازای حداکثر 10 کاربر می رسد . سایزهای استاندارد برای دهانه ورود کاغذ یا (Throat) تا رقم 9 تا 11 اینچ (228 تا 280 میلیمتر) برای کاربران صنعتی و حرفه ای در نظر گرفته می شود. همچنین کاغذ خردکن هایی با نوع برش پودری نیز بهترین گزینه در بین انواع برش برای این دسته از کاربرد ها است.

کاربری اداری پر کار با بیش از 10 کاربر
میزان استفاده کاربران صنعتی کاغذ خردکن در یک استفاده سنگین و کاربری حرفه ای به بیش از 36000 کاغذ در روز بازای بیش از 10 کاربر بالغ می گردد . سایزهای استاندارد برای دهانه ورود کاغذ (یا Throat) تا رقم 9 تا 11 اینچ (228 تا 280 میلیمتر) برای کاربران صنعتی و حرفه ای و بیش از 15 اینچ (400 میلیمتر) برای کاربران خاص در نظر گرفته می شود. . همچنین کاغذ خردکن هایی با نوع برش پودری نیز بهترین گزینه در بین انواع برش برای این دسته از کاربرد ها است.


دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش تعمیرات کاغذ خردکن | آموزش تعمیرات سی دی خردکن”