ایستگاه آموزش
ایستگاه آموزش
آموزش تعمیرات گوشی موبایل

توضیحات آگهی

آموزش تعمیرات گوشی موبایل

دوره آموزش تعمیر گوشی که یکی از شغلهای پردرآمد محسوب میشود شامل آموزش سخت افزار موبایل و آموزش نرم افزار موبایل است. دوره موبایل بعلت درخواست بصورت عملی و فشرده برگزار میشود. این دوره کاربردی و ویژه بازار کار است. بنابراین تاریخچه موبایل و مباحث تئوری بصورت گذرا مرور میشود. بیشتر در دوره آموزش تعمیر گوشی عیب یابی برد و تعمیرات بخشهایی است که مشتری در مغازه تعمیرگاه موبایل شما سریع نتیجه میگیرد. آموزش تعمیر برد گوشی بطور مفصل بیشترین ساعات کلاس را تشکیل داده و کار تمرینی و عملی همواره در جلسات کلاس برقرار است.
=====================================
شرکت کــــــــــامتک
جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.
02188931933
09102148442
تهران، میدان ولیعصر، مجتمع تجارت ایرانیان طبقه 5 واحد 4
tamiraat.com/mobile-repair/
===================================
دوره اموزش تعمیر گوشی یک ماه بسته به یادگیری شخص پیشروی دارد و در طول دوره یادگیری تعمیر موبایل اهمیت بیشتری دارد. اعلام مطالب کلاس بصورت جزء به جزء با قلقهای مهم تعمیرات گوشی تدریس میشود. ظرفیت هر کلاس ۳ نفر است و استاد این کلاس تعمیرکار با تجربه ای است که در حال حاضر توانمندی زیادی در تعمیر گوشی، تبلت و لپ تاپ دارد.
سعی کرده ایم با توجه به محیط کارگاهی که برای آموزش ایجاد کرده ایم از ابزارهای واقعی و به روز استفاده کنیم تا کارآموزان با کار و ممارست با این ابزارهای تعمیر گوشی تجربه کسب کنند. بیشترین تنوع برد و گوشی را در کلاس برای تمرین کاراموزان فراهم آورده و حتی کارآموزان میتوانند در طول دوره گوشی معیوب برای تعمیر و عیب یابی بهمراه بیاورند.
آموزش تعمیر موبایل در کرج، آموزش تعمیر موبایل شیراز، دوره تعمیر موبایل اهواز، کلاس تعمیر موبایل اصفهان، آموزش تعمیر موبایل در مازندران، آموزشگاه موبایل در مشهد و آموزش تعمیر موبایل آبادان و دوره تعمیر موبایل در کیش زیر نظر این شرکت آموزش دیده و شما میتوانید به این مراکز ساپورت مراجعه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره امورشگاههای تعمیرات گوشی موبایل به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش تعمیرات گوشی موبایل”