ایستگاه آموزش
ایستگاه آموزش
آموزش تصویری مقاومت مصالح و استاتیک

توضیحات آگهی

آموزش تصویری مقاومت مصالح و استاتیک

موزش مفاهیم مقاومت مصالح به شیوه تصویری (مالتی مدیا):
گروه فنی مهندسی مکانیک نوین با افتخار تولید مجموعه آموزشی مقاومت مصالح (برای اولین بار در ایران) را به اطلاع می رساند. این مجموعه آموزشی مفاهیم مختلف درس مقاومت مصالح مانند تنش ، کرنش ، پیچش ، برش ، خمش و … را با استفاده از تصویر و انیمیشن به صورت کاملا مفهومی به شما آموزش می دهد. همچنین با استفاده از ده ها مساله نمونه حل شده (به صورت گرافیکی) در این مجموعه می توانید مهارت های لازم برای حل مسائل این درس مهم و کلیدی را به دست آورید.
.
آموزش مفاهیم استاتیک به شیوه تصویری (مالتی مدیا):
گروه فنی مهندسی مکانیک نوین با افتخار تولید مجموعه آموزشی استاتیک (برای اولین بار در ایران) را به اطلاع می رساند. این مجموعه آموزشی مفاهیم مختلف درس استاتیک مانند کار با بردارها ، تعادل اجسام صلب ، تحلیل خرپاها ، قاب ها و ماشین ها ، رسم نمودارهای نیروی برشی و گشتاور خمشی و … را با استفاده از تصویر و انیمیشن به شما آموزش می دهد. همچنین با استفاده ازچندین مساله نمونه حل شده (به صورت گرافیکی) در این مجموعه می توانید مهارت های لازم برای حل مسائل این درس مهم و کلیدی را به دست آورید.
.
بسته جامع استاتیک و مقاومت مصالح:
این محصول مجموع 2 مجموعه آموزشی آموزش مفاهیم استاتیک و آموزش مقاومت مصالح می باشد. قیمت هر مجموعه به تنهایی 8500 تومان می باشد اما قیمت بسته جامع استاتیک و مقاومت مصالح با 25 در صد تخفیف برابر با 13 هزار تومان می باشد.
.
نحوه سفارش: سفارش آنلاین از طریق وب سایت شرکت مکانیک نوین: www.NovinMech.com

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش تصویری مقاومت مصالح و استاتیک”