ایستگاه آموزش
ایستگاه آموزش
تحلیل داده های پرسشنامه ای و آزمون فرضیه

توضیحات آگهی

تحلیل داده های پرسشنامه ای و آزمون فرضیه

ا سلام ؛
نوشتن صحیح و اصولی فرضیات یا سوالات تحقیق یکی از گامهای اساسی و مهم در پیشبرد کار پایان نامه یا تحقیق شماست. تدوین اصولی فرضیه ، تشخیص و تفکیک درست فرضیه تحقیق از فرضیه آماری یا فرض صفر مهیا کننده اقدام بعدی در جهت آزمون فرضیه آماری (آزمون فرض آماری) با استفاده از نرم افزار spss و توسط روشها و آزمونهای آماری می باشد.
طراحی پرسشنامه نیز می بایست بر اساس فرضیات تحقیق انجام شود و بگونه ای این کار صورت پذیرد که متغیرهای مذکور در فرضیه توسط ابزار پرسشنامه به درستی اندازه گیری شوند.
چه خوب است که در همان ابتدای کار تدوین فرضیه و طراحی پرسشنامه ، به نتیجه نهایی یعنی آزمون فرضیات آماری نیز نگاهی داشته باشید تا از دوباره کاری ها پرهیز شده و در وقت و انرژی شما صرفه جویی گردد. حالتی را تصور نمایید که فرضیه به درستی تدوین نشده است ، یا سوالات پرسشنامه به اندازه گیری و کمی کردن متغیرهای مورد نظر منتهی نمی شود!!
پیشنهاد ما به شما این است که در طی مراحل تحقیق خود با ما به عنوان مشاور آماری مطمئن در تماس و ارتباط باشید (از طریق ایمیل) تا با گامهای اصولی و درست و مطمئن به هدف خویش در پایان نامه یا تحقیق نائل شوید. انجام آزمون آماری فرضیات تحقیق را می توانید به ما بسپارید یا در این مسیر از مشاوره ما بهره مند گردید.

آماده قبول سفارشات تجزیه و تحلیل داده های حاصل از پرسشنامه ها و آزمون فرضیات پروپوزال ، تحقیق یا پایان نامه شما و اثبات قبول یا رد فرضیه های آن هستیم.
ضمن اینکه یکی از عناوین خدمات آماری رایگان ما بررسی پرسشنامه از این حیث که آیا این پرسشنامه به صورت صحیح به اندازه گیری متغیرهای مستقل و وابسته تحقیق که در فرضیات ذکر شده اند می پردازد یا خیر؟
پیشنهاد ما این است که قبل از هزینه کردن و تکمیل پرسشنامه ها با ما به عنوان آمارگر مطمئن خویش مشورت نمایید.
تحلیلگران این شرکت فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد رشته آمار از دانشگاه های شهید بهشتی تهران و فردوسی مشهد می باشد.
همچنین قابل ذکر است که دارای نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک از وزارت صنعت معدن و تجارت می باشیم.
می توانید با مراجعه به وب سایت ما که مخصوص تجزیه و تحلیل داده ها با نرم افزار spss و سایر نرم افزارهای آماری است نسبت به ما و خدمات تخصصی ما اطلاعات کامل بدست آورید:

تحلیل آماری فصل ۴ پایان نامه با SPSS، آموزش spss


تصویر مدرک کارشناسی ارشد اینجانب نیز بر روی منوی درباره ما در این سایت قابل ملاحظه است.
تماس با تحلیلگر ما: 09196302993
ایمیل:
mojtaba_farshchi@yahoo.com

با تشکر
فرشچی – مدیر داده پردازی آماری اطمینان شرق
شماره ثبت شرکت: 191

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحلیل داده های پرسشنامه ای و آزمون فرضیه”