ایستگاه آموزش
ایستگاه آموزش
اخذ پذیرش و تحصیل در هلند همراه با بورس

توضیحات آگهی

اخذ پذیرش و تحصیل در هلند همراه با بورس

اخذ پذیرش تحصیلی از هلند (شینگن) ؛ توسط موسسه رسمی در تهران و با ارائه بهترین خدمات(دارای مجوز رسمی اعزام دانشجو از وزارت علوم ایران)

اخذ پذیرش از یکی از بهترین دانشگاههای علوم کاربردی هلند که از اجتماع سه کالج دولتی هلند در شهرهای دونتر ، انسخده و آپلدورن واقع در شرق آن کشور تشکیل شده ، دارای حدود 20 هزار نفر دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است

و بیش از 2 هزار نفر از آن را دانشجویان خارجی تشکیل میدهد.
هدف اساسی دانشگاه تربیت نیروی کار است و به همین خاطر آموزشهای حرفه ای در آن بر سایر فعالیتها اولویت دارد. دانشگاه ساکسیون برخی دوره ها را به زبان انگلیسی برگزار میکند.

اعتبار دانشگاه : دانشگاه ساکسیون از بزرگترین مؤسسات آموزش عالی از نوع دانشگاههای علوم کاربردی دولتی هلند است. کلیه مدارک تحصیلی صادره از سوی آن تا کارشناسی ارشد مورد تأیید وزارت علوم ایران است.

مزایای تحصیل در این دانشگاه :

1) تحصیل به زبان انگلیسی در تعداد قابل توجهی از رشته های کارشناسی و کارشناسی ارشد

2) امکان برخورداری از انواع بورس های تحصیلی به صورت تخفیف در شهریه

3) اجازه 10 ساعت کار در حین تحصیل

4) برخورداری از اجازه اقامت کاری بلافاصله پس از اتمام تحصیل در کلیه مقاطع صرفنظر از طول دوره

5) انجام کارورزی در بخش های صنعت و خدمات در حین تحصیل و یافتن فرصتهای کاری

دوره های آمادگی زبان 1 ماهه تا 1 ساله:

دوره های آمادگی برای دانشجویانی است که فاقد شرایط لازم برای ورود مستقیم به دوره یعنی آیلتس آکادمیک 6 یا معادل آن در آزمونهای تافل یا کمبریج هستند.

برای ورود به این دوره ها ، لازم است متقاضی تحصیل آیلتس 5 یا 5.5 داشته باشد. افرادی که آیلتس 5.5 داشته باشند در دوره های کوتاه مدت (1 یا 1.5 ماهه تابستانی یا یک نیمسال کامل) و کسانی که آیلتس 5 داشته باشند باید در دوره های 7 ماهه را بگذرانند. این دوره ها عبارتند از:

1) دوره پایه تابستانی (Foundation Summer Course): از ثلث سوم جولای(13 تیر) به مدت 1 ماه

2) دوره کوتاه آمادگی (Preparatory Short Track): از اواسط جولای(25 تیر) به مدت 1.5 ماه

3) دوره فشرده آمادگی (Intensive Preparatory Course): از اول فوریه(12 بهمن) به مدت 7 ماه

4) دوره نیمساله آمادگی (Preparatory Semester Course): از اواسط سپتامبر(شهریور) یا فوریه(بهمن) به مدت 4 ماه

دوره های کارشناسی 3 تا 4 ساله:

در این دانشگاه ، در تعدادی از رشته های تحصیلی که در پایین اسامی آنها ذکر میشود کلیه دروس خود را به زبان انگلیسی برگزار میکند. برای ورود مستقیم به این رشته ها داشتن دیپلم 12 ساله دبیرستان یا دیپلم 11 ساله + پیش دانشگاهی الزامی است.

کسانی که دیپلم 11 ساله دارند ولی مدرک کاردانی هم اخذ کرده اند میتوانند در این دوره ها شرکت کنند.

طول دوره ها متناسب با وضعیت تحصیلی فرد و مدارک قبلی وی بین 4-3 سال خواهد بود. شرط دیگر برای ورود به دوره داشتن آیلتس آکادمیک 6 یا معادل آن در آزمونهای تافل یا کمبریج میباشد. رشته های تحصیلی عبارتند از:

1) هنر و گرافیک (گرافیک کامپیوتری) 2) مهندسی برق و الکترونیک 3) ابداع و تولید بازیهای کامپیوتری

4) فنآوری و تولید بازیهای کامپیوتری 5) مدیریت هتلداری 6) مطالعات بازرگانی و مدیریت بین الملل

7) امور مالی و حسابداری 8) مدیریت منابع انسانی

9) فیزیوتراپی 10) مهندسی و مدیریت نساجی
11) مدیریت توریسم

کاردانی به کارشناسی (1 تا 2 ساله):
کسانی که 2 سال به بالا در دانشگاه در مقطع کارشناسی تحصیل کرده باشند یا حتی مدرک کارشناسی خود را گرفته باشند ممکن است مایل باشند مدرک کارشناسی یا کارشناسی مجدد خود را از هلند دریافت کنند. دانشگاه با برگزاری دوره های 1 تا 2 ساله این امکان را فراهم نموده است. این دوره ها که در زیر اسامی آنها ذکر شده است به زبان انگلیسی برگزار میشوند. شرط ورود به دوره داشتن آیلتس آکادمیک 6 یا معادل آن در آزمونهای تافل یا کمبریج میباشد. رشته های تحصیلی عبارتند از:

1) هنر و گرافیک (گرافیک کامپیوتری) 2) مهندسی بازرگانی 3) مهندسی عمران 4) علوم محیط زیست
5) مدیریت هتلداری 6) مدیریت منابع انسانی
7) بازرگانی و حقوق بین الملل 8) امور مالی و حسابداری 9) بازاریابی 10) مهندسی و مدیریت نساجی 11) مدیریت توریسم 12) برنامه ریزی شهری و منطقه ای 13) طراحی شهری (شهرسازی)

دوره های کارشناسی ارشد(1 تا 2 ساله):

طول دوره های کارشناسی ارشد 12 ماه کامل است ولی دانشجو میتواند تا 1 سال هم دوره خود را تمدید کرده ، روی پروژه خود کار کند. دوره ها از سپتامبر شروع میشوند و در نیمسال دوم امکان شروع دوره وجود ندارد. داشتن مدرک کارشناسی از یک دانشگاه معتبر و نیز آیلتس آکادمیک 6 یا معادل آن در آزمونهای تافل یا کمبریج شرط اصلی برای ورود به این دوره هاست.

1) مدیریت امکانات و تسهیلات (Facility Management)
2) مدیریت املاک و مستغلات 3) مدیریت اجرایی (MBA)
4) مدیریت

دوره های کوتاه مدت:

در کنار دوره های رسمی منجر به مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد ، دانشگاه ساکسیون دوره های کوتاه مدت که منجر به دریافت گواهینامه (و نه مدرک تحصیلی) را برای کسانی که قصد دانش افزایی دارند برگزار مینماید. طول این دوره ها حداکثر شش ماه است. برای ورود به این دوره ها ، لازم است اولاً در حد دانشجوی کارشناسی رشته های مرتبط از تخصص و تجربه لازم برخوردار باشید و ثانیاً دارای مدرک آیلتس آکادمیک 6 یا معادل آن در سایر آزمونهای زبان نیز باشید. دوره هایی که تاکنون برای سال تحصیلی آتی تصویب شده و مشخصات اجمالی آنها عبارتند از:

1) مدیریت منابع آب – دوره 3 ماهه: شروع دوره از اواسط اکتبر(25 مهر) ، با شهریه 3250 یورو

2) توسعه پایدار منطقه ای – دوره 3 ماهه: شروع دوره از اوایل سپتامبر(10 شهریور) تا اواسط نوامبر(25آبان) ، با شهریه 3250 یورو

3) بازرگانی پایدار بین المللی – دوره 5 ماهه: شروع دوره از اواسط سپتامبر(25 شهریور) ، با شهریه 3575 یورو

شهریه ها و هزینه زندگی:
شهریه های متعارف دانشگاه برای سال تحصیلی 15-2014 به قرار زیر هستند:

1) دوره های آمادگی دانشگاه:

الف- دوره پایه تابستانی (1 ماهه): 1.250 یورو / ب- دوره کوتاه تابستانی (1.5 ماهه): 2.900 یورو / ج- دوره فشرده (7 ماهه): 7.375 یورو / د) دوره نیمساله (4 ماهه): 4.675 یورو

2) دوره های کارشناسی:

الف- کارشناسی 4-3 ساله: سالانه 7.800 یورو

ب- کاردانی به کارشناسی 2-1 ساله: سالانه 7.800 یورو

3) دوره های کارشناسی ارشد:

الف- مدیریت املاک و مستغلات و مدیریت تسهیلات: 8.900 یورو برای کل دوره
ب- مدیریت اجرایی و مدیریت: 11.000 یورو برای کل دوره

بورس تحصیلی برای دانشجویان دوره کارشناسی:

برای دانشجویان دوره های کارشناسی (کامل یا کاردانی به کارشناسی) دو نوع بورس تحصیلی به شکل تخفیف در شهریه وجود دارد. توجه کنید که در دوره آمادگی دانشگاه هیچگونه بورسی تعلق نمیگیرد:

1. Talent Scholarship:
در این نوع بورس که به تعداد زیادی از متقاضیان تحصیل از کشورهای خارج از حوزه اتحادیه اروپا به شرط اقدام بموقع و درست اعطا میشود دانشجویان به جای 7800 یورو شهریه سالانه خود تنها 4600 یورو شهریه میپردازند. ادامه بورس در سالهای بعدی تحصیل منوط به گذراندن تعداد کافی واحدهای درسی با موفقیت (یعنی مشروط نشدن) خواهد بود. در زمانی که پذیرش دانشگاه صادر میشود ، دفتر نمایندگی شما را در مورد تعلق گرفتن بورس از همان آغاز تحصیل مطلع خواهد کرد.

2. Top Talent Scholarship
این نوع بورس تنها به کسانی که معدل بالای دیپلم و پیش دانشگاهی داشته باشند (مثلاً بالاتر از 17.5) و نمره آیلتس آنها نیز 6.5 یا بالاتر باشد تعلق میگیرد. تعداد بورسهای این گروه بسیار محدود است و در یک حالت رقابتی به درصدی از افراد واجد شرایط که وضعیت علمی آنها بهتر از بقیه است اعطا میشود. در صورت تعلق گرفتن بورس ، دانشجویان به جای 7.800 یورو شهریه ، مانند دانشجویان هلندی و اروپایی تنها سالانه 1.800 یورو شهریه پرداخت خواهند کرد.

بورس تحصیلی برای دانشجویان دوره کارشناسی ارشد:
در دوره کارشناسی ارشد امکان گرفتن بورس تحصیلی بسیار سخت تر است چون دوره تحصیلی تنها یک سال است و شهریه در نظر گرفته شده نیز با توجه به هزینه های بالای آموزشی در هلند معقول در نظر گرفته شده است. با این حال ، اگر معدل بالاتر از 17.5 و آیلتس 6.5 یا بالاتر داشته باشید امکان گرفتن 2.000 دلار تخفیف در شهریه وجود دارد.

هزینه های زندگی در هلند:

در این رابطه دادن یک عدد مشخص کار بسیار سختی است. هزینه های زندگی تابعی از وضعیت مالی دانشجو ، سلایق و اسلوب زندگی شخصی اوست. با این حال ، برای تأمین هزینه های مسکن ، خورد و خوراک ، بیمه پزشکی ، پوشاک و نظایر آن ، ماهانه حداقل به 850 یورو نیازمند خواهید بود. اگر چه بخشی از هزینه ها را میتوان با کار نیمه وقت (10 ساعت کار مجاز در هفته) جبران کرد ، لیکن بدون اطمینان از تأمین مبلغ گفته شده در طول تحصیل توصیه میشود قید تحصیل در هلند را بزنید چون کسی تضمین نمیکند که بتوانید کار مورد علاقه خود را در مدت تحصیل پیدا کنید.

زمان تماس:از 9 صبح تا 14 بعدازظهر و از ساعت 17 تا 20 با شماره همراه تماس گرفته شود:
09153023570- 05116098684

اطلاعات کاملتر ، قوانین وزارت علوم وشرایط ارزشیابی رادرسایت موسسه مطالعه فرمایید:
www.nadinkavosh.com – www.applyeu.com
www.khavarmilad.com
ایمیل موسسه:
nadinkavosh@gmail.com – info@applyeu.com

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اخذ پذیرش و تحصیل در هلند همراه با بورس”