ایستگاه آموزش
ایستگاه آموزش
آموزش هنر رزمی آی کی دو

توضیحات آگهی

آموزش هنر رزمی آی کی دو

آموزش تضمینی پیشرفته ترین و علمی ترین شیوه دفاع شخصی ( آی کی دو ) در تهران به همراه تمرینات آمادگی جسمانی و تناسب اندام با اعطای گواهینامه بین المللی و فدراسیونی و جهانی در پایان هر دوره بدون محدودیت سنی ، جسمی و جنسی از کار انداختن حریف با ضربه به نقاط حساس بدن بدون نیاز به داشتن اندام ورزیده توسط مدرس رسمی فدراسیون ورزشهای رزمی و دارنده مدرک بین المللی از کشور ژاپن امروزه چگوگی انجام دفاع شخصی , شاید یکی از مواردی باشد که یادگیری آن تا حد زیادی لازم است . این ورزش به ویژه برای بانوان می تواند جدی تر گرفته شود چرا که آنها ممکن است در اجتماع و شهرهای شلوغی نظیر تهران بشتر در معرض خطر و تهدید قرار گیرند .
شما با یادگیری تمرینات بسیار ساده ای در کوتاه ترین زمان ممکن قادر خواهید بود با دست خالی از خودتان و دوستانتان دفاع کنید .این تمرینات کاملاً کاربردی و ساده و قابل اجرا روی هر شخص(چه قدرتمند چه قد بلند ، زن ، مرد ، و…)میباشد.
قابل استفاده در کلیه درگیری ها اعم از خیابانی و غیره.چگونگی انجام حرکات دفاع شخصی در شرایط و مکا نهای مختلف.آموزش تخصصی دفاع شخصی ، ضربات مختل کننده به نقاط حساس بدن ، سلاحهای سرد ، مبارزات نزدیک خیابانی و حفاظت شخصیت در دوره های بلند مدت و کوتاه مدت
آموزش به صورت خصوصی ، نیمه خصوصی ، خانوادگی
برای اطلاعات بیشترو مشاهده اعضای بزرگ گروه آی کی دو شین به وب سایت www.aikidoshin.ir مراجعه فرمایید .

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش هنر رزمی آی کی دو”