ایستگاه آموزش
ایستگاه آموزش
بهترین آموزشگاه تاسیسات

بهترین آموزشگاه تاسیسات در ایستگاه آموزش

با توجه به پیشرفت تکنولوژی، شیوه زندگی مردم و احتیاجات اساسی آن‌ها به نوعی تغییر کرده است. امروزه تاسیسات از بخش‌های کلیدی و اساسی در حوزه شهرنشینی است. آسایش و رفاه افراد ساکن در یک ساختمان به عملکرد صحیح سیستم‌های تاسیساتی مورد استفاده بستگی دارد. این سیستم‌ها شامل انواع تاسیسات آب و فاضلاب، حرارتی و برودتی هر ساختمانی می‌شود.

وظیفه یک متخصص تاسیسات طراحی اولیه، اجرای طرح، نصب و تعمیر تاسیسات مختلف از قبیل بهداشتی، حرارتی، برودتی، فاضلاب، تهویه مطبوع و گازرسانی ساختمان‌ها است. با افزایش استفاده از این تأسیسات قطعا سرویس‌کار و تاسیس‌کاران زیادی احتیاج می‌شود که این امر موجب ایجاد یک شرایط کاری بسیار خوب برای افراد ماهر در تعمیر و نصب این تأسیسات می‌شود‌.

اگر به کار‌های فنی علاقه‌مند هستید این حرفه می‌تواند بسیار به پیشرفت شما کمک کند. برای یادگیری این کار و تبدیل شدن به یک تاسیسکار زبده در این کار، می‌توانید دوره‌های فنی لازم را در بهترین آموزشگاه تاسیسات بگذرانید. گذراندن این دوره‌ها باید در یک فضای مناسب و مجهز صورت گیرد. متخصص تاسیسات باید بتواند مطابق با نقشه‌های فنی ساختمان و دستگاه‌های مختلف عمل کند و در کار خود دقت کافی به خرج دهد. تخصص و صبر و حوصله در کنار هم برای رسیدن به موفقیت به یک اندازه ضروری هستند.

رعایت اصول ایمنی برای مراقبت از خود الزامی است و نسبت به جلب نظر مشتری اولویت دارد. بهتر است تاسیس‌کاران تنها به گذراندن یک دوره جامع اکتفا نکنند و در دوره های مختلف برای افزایش دانش و مهارت خود (به روز بودن) شرکت کنند. انتخاب یک مکان درست برای یادگیری این فن اهمیت زیادی دارد زیرا موسسات آموزشی تاسیسات زیادی در کشور برای این امر وجود دارد.

انتخاب بهترین آموزشگاه تاسیسات تا حد زیادی سخت و پیچیده است. یک آموزشگاه ایده‌ال دارای ویژگی‌های ممتازی می باشد اما چگونه باید بین صدها آموزشگاه یک آموزشگاه مناسب پیدا کرد؟ سایت ایستگاه آموزش یک فضای مناسب جهت معرفی موسسات معتبر آموزشی است. افراد می‌توانند در این سایت لیستی از معتبرترین موسسات در حوزه‌های مختلف را با هم مقایسه کنند. قطعا پیدا کردن یک آموزشگاه مناسب در میان بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌های تاسیسات در هر صورت بهتر از بررسی تمام موسسات این منطقه است.

بهترین-آموزشگاه-تاسیسات

اهمیت ایمنی و رعایت اصول برای یک تاسیس کار

این شغل با خطرات مختلفی از جمله برق و گاز گرفتگی، آلودگی صوتی، گرما، سرما و رطوبت زیاد، خطرات ناشی از بکارگیری تجهیزات و ابزارهای مختلف، افتادن و سقوط و ده‌ها مورد دیگر همراه است و احتیاط زیادی لازم دارد. به همین دلیل متخصص تاسیسات باید در هنگام کار کلیه اصول ایمنی و بهداشتی را رعایت کند. این شغل به دلیل لازم داشتن نیروی بدنی و انرژی بالا بیشتر برای آقایان مناسب است.

ساعات کاری برای یک تاسیس‌کار به صورت تمام وقت است (به خصوص زمانی که در یک شرکت یا سازمان پذیرفته می‌شوند). البته چنانچه به صورت مستقل کار کنند تعیین ساعت‌های کاری بر عهده خود تاسیس کار است. یک تاسیس کار باید بتواند در محوطه‌های داخلی و گاه تنگ و با شرایط آب و هوایی مختلف یا در ارتفاع و روی داربست کار کند. می‌توان گفت تقریبا همیشه برای این شغل، کار و مراجعه کننده وجود دارد.

مهم ترین وظایف یک تاسیساتی

با توجه به محل کار تاسیساتی که شامل منازل، مکان‌های تجاری و صنعتی می‌شود، کار آن‌ها نیز می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • خواندن نقشه‌های تاسیسات ساختمانی
  • طراحی و نظارت بر اجرای لوله کشی و تاسیسات گاز خانگی و تجاری
  • لوله کشی آب سرد و گرم در ساختمان(اتصال لوله‌ها، انجام لوله کشی آب، فاضلاب و نصب وسایل بهداشتی)
  • راه‌ندازی و تعمیر سیستم‌های حرارت مرکزی با آب گرم(شوفاژ) و …
  • راه اندازی و تعمیر دستگاه‌های سردکننده ساختمانی
  • نقشه کشی تاسیسات مختلف مکانیکی ساختمانی
  • راه‌اندازی تاسیسات گرمایی و تعمیرات مربوط به آن‌ها
  • جوشکاری سیستم گاز و برق
  • راه‌اندازی و تعمیرات مربوط به سردخانه‌ها
  • راه‌اندازی و تعمیرات مربوط به تجهیزات و سیستم استخرها
  • مهارت و دانش مورد نیاز شغل کارشناس تأسیسات
  • اشراف کامل بر مسایل ایمنی و دستورالعمل‌های قانونی

آموزشگاه-تاسیسات-معتبر

افراد می‌توانند این کار را به صورت کاملا تجربی و نزد استاد ماهر در یک آموزشگاه تاسیسات معتبر بیاموزاند.

سایت ایستگاه آموزش مکان مناسبی برای انتخاب بهترین آموزشگاه تاسیسات و آموزشگاه‌های دیگر برای افراد مختلف است. در این سایت لیستی از بهترین کسب و کارها و موسسات مختلف در رشته‌های متنوع دیده می‌شود. آموزشگاه‌های فنی حرفه‌ای نیز مکان مناسبی برای گذراندن دوره‌های تاسیسات هستند. مدرک این مراکز حتی در خارج از کشور نیز دارای اعتبار لازم جهت اشتغال است.

شخصیت های مناسب حرفه تاسیسات

برای انتخاب شغل صحیح و مناسب فرد، عوامل مختلفی از جمله ویژگی‌های شخصیتی، ارزش‌های افراد، علایق، مهارت‌ها، وضعیت خانوادگی، شرایط جامعه و … در نظر گرفته می‌شوند. مهم‌ترین ویژگی که باید به آن به خوبی توجه کرد، ویژگی‌های شخصیتی فرد است. به طور کلی شناخت درست شخصیت هر فرد فرآیندی پیچیده‌ای بوده و نیازمند تخصص و زمان کافی است. البته نمی‌توان به طور دقیق اعلام کرد که فقط تیپ‌های شخصیتی خاصی می‌توانند در این حرفه باشند.

فرصت شغلی و بازارکار تاسیسکاران

پس از گذراندن دوره‌های یک آموزشگاه تاسیسات معتبر، هنرجویان می‌توانند به عنوان یک تاسیساتی ماهر در بخش تاسیسات شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف، کارخانجات صنعتی، شرکت‌های ساختمان سازی و … استخدام شوند.

با توجه به روند ساختمان سازی در مناطق مختلف شهری و نیاز همیشگی منازل، ادارات و سایر مکان‌‌ها به نصب و تعمیر انواع تاسیسات فنی، بازارکار خوبی برای دانشجویان این حرفه وجود دارد و آینده شغلی خوبی در انتظار آن‌ها است. اگر بودجه و سرمایه اولیه را دارید می‌توانید به صورت مستقل کار کرده و کسب و کار خود را به راه بیندازید. در این صورت نیازی به دفتر کار نیست و تنها کارت ویزیت و یک خط تلفن لازم است. نگهداری ابزار در هر مکانی امکان پذیر است و فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند.

سایت‌ ایستگاه آموزش فضای مناسبی جهت ثبت آگهی و تبلیغات مربوط به آموزشگاه‌های تاسیسات معتبر است.

آموزشگاه‌-برتر-تاسیسات

بهترین آموزشگاه تاسیسات دارای چه امکاناتی است؟

  1. بازاریابی
    یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های یک دوره کارآمد، علاوه بر تربیت متخصص، آموزش روش‌های جذب مشتریان است که در یک آموزشگاه‌ برتر تاسیسات همواره به طور خاص و منحصر به فردی این امر صورت می‌گیرد. آن‌ها از طریق فضای مجازی و با تولید محتوا و تکنیک‌های سئو مشتریان را شناسایی و با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند.
  2. مشاوره
    تاثیر مشاوره کارآمد بر هیچ آموزشگاهی پوشیده نیست. درحقیقت مهم‌ترین رکن ابتدایی در برقراری اعتماد مراجعه کنندگان، مشاوره است تا آن‌ها در مسیر درست آموزش هدایت شوند. آموزشگاه‌های برتر تاسیسات همیشه از مشاوران خبره کمک می گیرند.
  3. مربیان مجرب
    بهترین آموزشگاه تاسیسات از بهترین مدرسان و حرفه‌ای‌ها جهت آموزش هنرجویان خود کمک می‌گیرد. معمولا مدرسین چنین آموزشگاه‌هایی در بازار کار نیز فعالیت دارند و این گونه تجربیات مختلفی از محیط کسب و کار را هم می‌توانند به کلاس‌های خود منتقل کنند.
  4. کارگاه‌های مجهز و امکانات بروز
    بهترین آموزشگاه‌های تاسیسات دارای کارگاه‌های مجهز و بروزی جهت آموزش بهتر هنرجویان خود هستند. اگر قصد راه‌اندازی یک موسسه آموزشی و فنی را دارید بهتر است بدانید که تجهیزات از شاخص‌هایی است که هنرجویان را ترغیب به حضور و نام نویسی در دوره‌های آموزشی می‌کند.
  5. آزمون های مداوم برای اندازه‌گیری سطح هنرجویان
    آزمون‌ها ملاک خوبی برای سنجش سطح یادگیری هنرجویان مختلف هستند. بخش آزمون در دوره‌های فنی حرفه‌ای مربوط به وظایف سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور است. هنرجویان برای اتمام دوره باید نمره لازم جهت اخذ مدرک پایان دوره را کسب کنند.
  6. مدرک پایان دوره
    یک موسسه معتبر پس از اتمام دوره مدرکی به هنرجویان خود ارائه می‌دهد که برای بیشتر سازمان‌ها و ارگان‌های داخلی و خارجی از کشور دارای اعتبار باشد. مدرک موسسات فنی حرفه‌ای در اکثر کشورها معتبر و به هنرجویان اجازه راه‌اندازی کسب و کار می‌دهد.
  7. تبلیغات موثر برای کسب و کارهای آموزشی
    مهمترین هدف در تبلیغ یک کسب و کار آموزشی جذب مراجعین است. نکات مختلفی باید رعایت شود تا یک تبلیغ بتواند مثمر ثمر واقع شود. کلمات کلیدی اهمیت زیادی دارند اما نمی‌توان تنها به آن‌ها اکتفا کرد. باید با با بیان توضیحات بیشتر، جنبه‌های مختلف دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی به خوبی بیان شوند. مهندسان این حوزه در سایت ایستگاه آموزش در پر و بال دادن و تاثیرگذاری یک مطلب عملکرد خوبی دارند. حتما نکات متمایزکننده مربوط به کسب و کار خود را در آگهی درج کنید.

ایستگاه آموزش، سایت نیازمندی های آموزشی

درج تخصصی تبلیغات آموزشی در سایت ایستگاه آموزش می‌تواند موجب جذب مشتریان این نوع کسب و کار شوند. از نظر اقتصادی نیز این سایت بسیار به صرفه است. به دلیل تعداد بازدید روزانه از سایت ایستگاه آموزش افراد زیادی به این سایت مراجعه می کنند. بازدیدکنندگان این وب‌سایت، دانشجویان و دانش آموزانی و به طور کلی تمامی گروه‌های سنی هستند. برای اینکه اولین قدم‌های مربوط به توسعه آموزشگاه خود را محکم بردارید توصیه می‌کنیم به سایت ایستگاه آموزش مراجعه کنید

 istgahamoozesh.com

سایت-ایستگاه-آموزش،-سایت-نیازمندی-های-آموزشی

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید